Prezent dla żony

1. Data: 2007-01-26 10:19:53

Temat: Prezent dla żony
Od: Tomek <t...@t...tomek> szukaj wiadomości tego autora

Szanowne Panie,

Chcialbym zakupić mojej żonie (27 lat) na walentynki cos w rodzaju
karnetu na
jakies zabiegi relaksacyjne czy cos w tym stylu. Masaze, kompiele czy inne
zabiegi o ktorych nie mam zielonego pojecia. Bardzo prosilbym o ewentualne
linki do gabinetow czy osrodkow na terenie Warszawy. No i oczywiscie jakie
zabiegi polecacie? Zaznacze ze nie chodzi o odchudzajace czy walke ze
zmarszczkami. To jeszcze nie teraz :)

Bede wdzieczny za rady.

Pozdrawiam.

2. Data: 2007-01-26 15:27:46

Temat: Re: Prezent dla żony
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> [...]
> zabiegi o ktorych nie mam zielonego pojecia. Bardzo prosilbym o ewentualne
> linki do gabinetow czy osrodkow na terenie Warszawy.

http://www.clarins.pl/clarins151.htm

mozesz kupic gift voucher i Twoja żona już sama zdecyduje, na co
ma ochote :) jest m.in. relaks i aromaterapia (zabiegi aromablend).

robilismy taki prezent znajomej i wyszla bardzo zadowolona z
zabiegow, obslugi i kosmetykow (Clarins jest akurat marka znana z
roznych wonnych olejkow, i nie tylko zreszta).

-- kasica

Kwasy owocowe.
Jak zarobić w internecie!!!
opalanie natryskowe-opinie
attn: sydelle - nntp access - it - (1/1)
Gdzie kupić matrix?