Prezes NFZ nie żyje - Najprawdopodobniej popełnił samobójstwo

1. Data: 2003-10-04 21:43:53

Temat: Prezes NFZ nie żyje - Najprawdopodobniej popełnił samobójstwo
Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miał depresję ?
Nie poszedł po poradę do psychoanalityka ?

1. Data: 2003-10-05 10:25:33

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samobójstwo! Samobójstwo!
Taką przykrą masz terminologię.
Może chciał się, po prostu, uduchowić.

1. Data: 2003-10-05 15:06:01

Od: Daga <z...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taito pisze w news:blpam1$46$1@news.onet.pl

> Jeżeli TAKI człowiek jako jedyne wyj?cie z sytuacji widzi samobójstwo,
> to co maj+- czynić zwykli szarzy ludzie ?

1. Co czyni tego człowieka nie-szarym, niezwykłym człowiekiem? O
jego niezwykłości/zwykłości mogą się wypowiadać tylko ci, co go
znali.

2. Nie znamy jego sytuacji. I nie wiemy, dlaczego to zrobił.
Zakładanie, że to miało coś wspólnego z jego pracą, jest dużą
nadinterpretacją. Nic nikogo nie uprawnia do takich wniosków.

3. Każdy ma takie samo prawo do samobójstwa (wyboru życie/śmierć).

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-10-05 15:45:40

Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tu sobie żartów nie robię.
W tytule zacytowałem nagłówek artykułu z Onetu.

Jeżeli TAKI człowiek jako jedyne wyjście z sytuacji widzi samobójstwo,
to co mają czynić zwykli szarzy ludzie ?

Taito

PS.
TAKI znaczy : Prezes NFZ - chyba powinien wiedzieć gdzie i jak się leczyć.

1. Data: 2003-10-05 17:47:59

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taito:
> Jeżeli TAKI człowiek jako jedyne wyjście z sytuacji widzi
> samobójstwo, to co mają czynić zwykli szarzy ludzie ?

Sa wieksze nieszczescia niz brak kasy.

Czarek

1. Data: 2003-10-05 19:03:40

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taito" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Jeżeli TAKI człowiek jako jedyne wyjście z sytuacji widzi samobójstwo,
> to co mają czynić zwykli szarzy ludzie ?

> TAKI znaczy : Prezes NFZ - chyba powinien wiedzieć gdzie i jak się
leczyć.

Z niektórych "rzeczy " nie da się wyleczyć :(

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-10-05 20:11:17

Od: Arek <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taito rzecze:
> Miał depresję ?
> Nie poszedł po poradę do psychoanalityka ?

Niekoniecznie.
Może coś naskrobał i zaraz to wyjdzie, może był śmiertelnie chory
i nie chciał się męczyć, może..... być wiele powodów.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.hipnoza.info