Próba zastraszenia ludzi

1. Data: 2016-04-27 22:28:32

Temat: Próba zastraszenia ludzi
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Słabe wyniki badań oglądalności TVP? Teraz stacja domaga się danych o ich
uczestnikach.

1. TVP chce udostępnienia kodów pocztowych uczestników badań oglądalności
2. Oświadczenie w tej sprawie odczytano w "Wiadomościach"
3. W ostatnim badaniu Nielsen Audience wyniki TVP były najgorsze w historii.

7979,tvp-zada-danych-uczestnikow-badan-ogladalnosci-
w-wiadomosciach.html?v=1#opinions

2. Data: 2016-04-27 22:55:10

Temat: Re: Próba zastraszenia ludzi
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.04.2016 um 22:28 schrieb glob:
> [...]
> 3. W ostatnim badaniu Nielsen Audience wyniki TVP były najgorsze w historii.

7979,tvp-zada-danych-uczestnikow-badan-ogladalnosci-

Dobre, o ile prawdziwe, bo nie chce mi sie czytac (trzeba zaraz spac).
Mozna sobie wyobrazic, jakie wyniki dostana, gdy badani beda mieli
poczucie, ze nie sa anonimowi. ;-) Ale czego sie nie robi dla dobrego
samopoczucia szefow i szefa szefow? :-)

Pamietam, jak w dawnych czasach kolega dla magisterki mial badac postawy
religijne. Promotor wyslal go z listem polecajacym do ksiedza
prowadzacego nauki przedmalzenskie. Nie wiem czy kolega zrobil
magisterium czy nie, ale byl wtedy dosc zbulwersowany.

A w innym watku opisywalem swoje "zaslugi" na polu i polecalem uslugi
chetnym. :-)

>Ja kiedys tez (przyznam sie bez bicia) rozpowszechnialem fikcyjne
wyniki sondazy. A ze rany goja sie szybciej, operacje sa skuteczniejsze
i system odpornosciowy jest silniejszy, gdy sie czlowiek modli lub sie
za niego modla. Najwieksze zainteresowanie wzbudzila moja relacja z
badan, ze samochod pokropiony rzadziej ulega awariom, kradziezom,
wlamaniom, wypadkom oraz rzadziej rdzewieje.
W ND donosilem o zbawiennym wplywie na kierowcow kapliczek przy
autostradach oraz oltarzach na campingach. Those were the days!

Poleccie mnie komu trzeba, to takie im wyniki sprokuruje, ze oczy
zbieleja! <
:-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2016-04-27 22:58:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Ujawnianie na kogo głosujesz ma za zadanie nastraszyć i wpłynąć na anonimowego do tej
pory głosującego. Na fejsie ludzie wpisują swoje kody i dopiski... nie oglądam
komunistycznej propagandy, lub stłucz termometr gorączka spadnie.

4. Data: 2016-04-30 13:01:00

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Słabe wyniki badań oglądalności TVP?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ogl%C4%85dalno%C5%9B%C
4%87#/media/File:PL_TV_TOP_4.png

Słabe i najgorsze w historii maja wszystkie stacje.
A przecież ty nie oglądasz, to co cię obchodzą media?

To samo głupiutki gołst, nie ogląda tylko lata po
grupach siejąc agitke jakie to złe te pisowskie media.
Ciekawi z was ludzie, przyznaję:)

7979,tvp-zada-danych-uczestnikow-badan-ogladalnosci-
w-wiadomosciach.html?v=1#opinions

Na to biadanie nie zwracano u nas uwagi. Mało kto prasę żydowską czyta, a jeżeli
dochodziło ono czasami do uszu polskich, nie robiono sobie z niego wiele, uszy te
bowiem nawykły do skarg żydowskich, przeważnie niesłusznych.
https://pl.wikiquote.org/wiki/Roman_Dmowski

5. Data: 2016-04-30 17:22:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:
> Słabe wyniki badań oglądalności TVP?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ogl%C4%85dalno%C5%9B%C
4%87#/media/File:PL_TV_TOP_4.png

Śmieciu tej zakłamanej propagandy mają dość tego buraczanego bezczelnego w żywe oczy
kłamstwa. Mnie to tylko cieszy bo polacy nie wiedzili jak bezczelne jest buractwo.

Poświęcił Pan niedzielę na walkę o życie stając się orędownikiem morderstwa
Obiecali Polskę w ruinie?
I wszystko jasne
Norman czyta globa? ;)
Świadomość i propagacja informacji.