Probki- Douglas Gdańsk

1. Data: 2003-02-18 19:40:16

Temat: Probki- Douglas Gdańsk
Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam przedwczoraj w Douglasie w Alfa Centrum w Gdańsku, aby nabyc wczesniej
wspominany przeze mnie na grupie podkład Estee Lauder. Moja kolezanka
prosila mnie, abym wziela dla niej probke tego kosmetyku w jej odcieniu, jak
bede kupowac. Przy kasie poprosilam wiec o nia. Pani powiedziala, ze nie ma
juz tych probek, ale...jak przyjde z malym pojemniczkiem to przelozy mi z
testera!!!! Przynam, ze bardzo milo mnie to zakoczylo, bo to stwarza
mozliwosci wyprobowania w domu niektorych kosmetykow, nawet jesli nie ma ich
probek! Spotkalyscie sie jeszcze jakims sklepie z taka propozycja? Ja nie! A
to szalenie ulatwia sprawe!

pozdrawiam
almadka

P.S. Dostalam probke "trzech krokow" Clinique ( mydelko, tonik, balsam) z
poinstruowaniem jak uzywac. Probka spokojnie starczylaby na kilka razy, ale
po pierwszym na mojej twarzy zrobila sie masakra. Prawdopodobnie po tym
toniku zluszczajacym. Za ostry dla mnie:((((

1. Data: 2003-02-18 19:50:52

Temat: Re: Probki- Douglas Gdańsk
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" almadka " wrote:

> niektorych kosmetykow, nawet jesli nie ma ich probek! Spotkalyscie
> sie jeszcze jakims sklepie z taka propozycja? Ja nie! A to szalenie
> ulatwia sprawe!

Tak, w Sephorze jest to standard - nawet maja własne minipojemniczki.
I od wielu lat metode tę stosują w perfumerii "Fabiani" w Poznaniu.

> [...]
> kilka razy, ale po pierwszym na mojej twarzy zrobila sie masakra.
> Prawdopodobnie po tym toniku zluszczajacym. Za ostry dla mnie:((((

Bardzo prawdopodobne, tonik musi byc idealnie dobrany, zaczynajac od tego
poziom nizej niz wychodzi z rozpoznania rodzaju cery, potem stopniowo idzie
sie w góre.
Ale nie rezygnuj z kroku trzeciego - zółtego kremu, nie ma nic co by lepiej
nawilżało skóre twarzy. uzywaj nawet osobno. Jest on tak dobry, ze jak mam
katar to smaruje nim nos kilka razy dziennie i nie ma mowy o zaczerwienieniu
i tym podobnych dolegliwosciach.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-19 10:18:19

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po pierwszym na mojej twarzy zrobila sie masakra. Prawdopodobnie po tym
> toniku zluszczajacym. Za ostry dla mnie:((((

Ja we Wrocławiu też w ten sposób dostałam próbkę bo panie nie maiły juz
orginalnych to dały z testera :))

Pozdrawaim lalka

Manhattan - podkład
Czy uroda pomaga na castingu