Próbki - co to???

1. Data: 2003-11-22 08:40:18

Temat: Re: Próbki - co to???
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał

> filtrem SPF
>
> Krem intensywnie nawilżający z filtrami. Nie wiem na jaka pore dnia.
> jour=dzień, nuit=noc

Skoro z filtrami to pewnie na dzien ...noo, chyba, że się ktoś opala w
nocy..:P.

________
sheba 20

1. Data: 2003-11-23 23:03:37

Temat: Próbki - co to???
Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mąż w przypływie dobroci przyniósł mi do domu całą stertę próbek. Skąd je
wytrzasnął nie chce powiedzieć. A ja mam kłopot. Nie wiem co to jest i jak
tego używać:

1. Vichy - Nutrilogie 1 (soin profond peau seche) i 2 ((soin profond peau
tres seche) - Intensive Care for very dry skin - Dla bardzo suchej skóry??
Krem??

2. Vichy - Thermal S UV rehydration thermale durable - krem z filtrem SPF 8,
UVA 7 na dzień??? Nawilżający??

3. Vichy - Thermal S MAT rehydration thermale durable - ???

4. Vichy - Lift Active ????

5. Vichy - Novadiol

6. Neutrogena Visibly Young - krem na noc z Aktywną Miedzią - jakie to to ma
działanie?

Do jakiej cery ogólnie można używać w/w kosmetyków? Które znich nadają się
dla starszej cery (ok. 50 lat)?

Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam, Vicky S.

1. Data: 2003-11-23 23:39:00

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky S. <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> napisał/a:

Nie wiem co to jest i jak
> tego używać:
>
> 1. Vichy - Nutrilogie 1 (soin profond peau seche)
Intensywna pielęgnacja do cery suchej.

i 2 ((soin profond peau
> tres seche) -
Intensywna pielegnacja do cery bardzo suchej.

> Krem??
tak

> [...]

jour=dzień, nuit=noc

> 3. Vichy - Thermal S MAT rehydration thermale durable - ???

Krem matujacy, trwale nawilzajacy. Do cery tłustej i mieszanej.

> 4. Vichy - Lift Active ????

Krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający. Powyżej 35 roku życia.

> 5. Vichy - Novadiol

Intensywna kuracja ujędrniająca. Krem do skóry wiotczejącej,
pozbawionej witalnosci. Powyżej 35 roku życia.

Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-11-24 16:06:34

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Vichy - Nutrilogie 1 (soin profond peau seche) i 2 ((soin profond peau
> tres seche) -
Kremy dla skóry suchej. Nutrilogie 1 dla suchej/odwodnionej, Nutrilogie 2
dla bardzo suchej. Stosować niezależnie od wieku. Nadaja się zarówno na noc
jak i na dzień (ale nie mają filtra)

> 2. Vichy - Thermal S UV rehydration thermale durable - krem z filtrem SPF
8,
> UVA 7 na dzień???
Krem nawilżajacy na dzień, z dobrymi filtrami, ale o dość niskim faktorze.
Dla każdej cery oprócz tłustej, bo się troszkę lubi świecić na buzi.

> 3. Vichy - Thermal S MAT rehydration thermale durable - ???
Krem nawilżająco-matujący. do cery mieszanej lub tłustej odwodnionej.
zawiera alkohol, więc może podrażnić wrażliwą skórę.

> 4. Vichy - Lift Active ????
Lift-Active to łagodna seria przeciwzmarszczkowa zawierająca krem na noc
(nuit), pod oczy (yeux), i dwa kremy na dzień: do skóry suchej i do
pozostałych cer. Na podstawie podanego opisu nie można określić, jaką masz
próbkę.

> 5. Vichy - Novadiol
Krem z fitohormonami przywracający "gęstość" skóry. Teoretycznie dla pań w
okolicach menopauzy. Młodszym osobom nic się od niego nie stanie, ale poza
nawilżeniem nie będzie efektów. uniwersalny (na dzień i na noc), chyba, ze
znajdziesz dopisek "nuit".

> 6. Neutrogena Visibly Young - krem na noc z Aktywną Miedzią - jakie to to
ma
> działanie?
Pobudza syntezę kolagenu, przeciwzmarszczkowy.

> Które znich nadają się
> dla starszej cery (ok. 50 lat)?
Novadiol- typowy dla pań w okolicach 50rż., może byc też liftactive oraz
neutrogena (podobno słabo nawiża)

1. Data: 2003-11-24 20:17:45

Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (nuit), pod oczy (yeux), i dwa kremy na dzień: do skóry suchej i do
> pozostałych cer. Na podstawie podanego opisu nie można określić, jaką masz

Jest tylko tyle:
Intensive anti-wrinkle and firming care

Dzięki :-))

Pozdrawiam, Vicky S.

1. Data: 2003-11-24 21:58:38

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest tylko tyle:
> Intensive anti-wrinkle and firming care

w takim razie to krem na dzień (wersja do cey nie-suchej)

1. Data: 2003-11-25 21:44:27

Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w takim razie to krem na dzień (wersja do cey nie-suchej)

Dzięki jeszcze raz.

Pozdrawiam, Vicky S.

Makijaż w Warszawie (gdzie?)!!!!!!!!!!!
Apropos naczynek