oczyszczanie twarzy mężczyzny :)

1. Data: 2003-11-23 12:44:38

Temat: oczyszczanie twarzy mężczyzny :)
Od: "fox" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

chodze co miesiac do kosmetyczki na oczyszczanie twarzy, czy jak to sie tam
nazywa, sam nie wiem, nie wazne.
Problem w tym ze kasa na takie przyjemnosci sie konczy :(:) 50 złociszy za
kazde spotkanko i zbiera sie... oj zbiera...
moje pytanie; czy móglbym takie oczyszczanie przeprowadzic sobie sam w domu?
parę, którą dostaje sie na poczatek w celu rozluźnienia porów mogę sobie
skombinowac, gorzej z tymi maseczkami, jedna jakas biała, nawilzajaca i
wogule o cere dbająca, mozna je skadś załątwić? a moze uzywac do tego takiej
maseczki zwykłej, np z Avonu?

Drogie panie prosze o rade :)

1. Data: 2003-11-23 15:25:17

Temat: Re: oczyszczanie twarzy mężczyzny :)
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fox" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> skombinowac, gorzej z tymi maseczkami, jedna jakas biała, nawilzajaca i
> wogule o cere dbająca, mozna je skadś załątwić? a moze uzywac do tego

Dziwie sie, ze twoja cera wymaga co miesiecznego oczyszczania.... jesli jest
ona bardzo problemowa to nie rezygnowala bym na twoim miejscu z wizyt u
kosmetyczki. Natomiast w domu spokojnie mozesz stosowac peeling, maseczki
nawilzajace, sciagajace, oczyszczajace etc. Zazwyczaj kosmetyczka doradza
jakie zabiegi i jak czesto powinienes robic miedzy zabiegami oczyszczania.
ja na oczyszczanie twarzy chodze co 4- 6 mc bo po prostu nie potrzebuje
czesciej. W miedzy czasie raz w tygodniu stosuje peeling i maseczke
nawilzajaca. Zapytaj swojej kosmetyczki jakie zabiegi proponowala by ci w
miedzy czasie i czy aby na pewno musisz co miesiac chodzic na
oczyszczanie....

pozdrawiam
Izis_

casting - pytanie
epilacja
Płyta z jogą
sklep internetowy z dostawa do UK
Czerwone policzki np.po lampce wina :) - jak je ukryc/zlikwidowac?