sklep internetowy z dostawa do UK

1. Data: 2003-11-22 23:52:30

Temat: sklep internetowy z dostawa do UK
Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam sklepu internetowego - perfumerii, np 'Esentia', ale obslugujacej
klientow mieszkajacych poza Polska (mieszkam w UK). Dobrze by bylo, aby ten
sklep byl sprawdzony przez Was. Jesli znacie jakis, prosze o podzielenie sie
informacja.
Dziekuje!
Marlene

1. Data: 2003-11-23 19:14:30

Temat: Re: sklep internetowy z dostawa do UK
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlene <0...@w...pl> napisał/a:
> Szukam sklepu internetowego - perfumerii, np 'Esentia', ale
obslugujacej
> klientow mieszkajacych poza Polska (mieszkam w UK).

Poszukaj na stronie www.strawberrynet.com
Nie kupowałam tam, bo oni podobno niechętnie wysyłają do klientów w
Polsce, ale myślę, że w UK nie powinno być problemów.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-11-24 10:09:24

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Blancanieves (Kasia) napisał/a:
> Poszukaj na stronie www.strawberrynet.com

dzieki za odpowiedz, ale moze znacie jakis polski sklep internetowy -
chcialabym kupic pare polskich produktow :)

pozdrawiam
M.

Czerwone policzki np.po lampce wina :) - jak je ukryc/zlikwidowac?
baza Art Deco ale na usta
Tipsy - cena
sklepy tanie z dobrymi kosmetykami
farbowanie