Płyta z jogą

1. Data: 2003-11-22 21:45:51

Temat: Płyta z jogą
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam w kiosku gazetę, w której była płyta VCD z ćwiczeniami Jogi.
Czy ktoś z Was ma ją? Opłaca się kupić?
--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-11-23 08:28:28

Temat: Re: Płyta z jogą
Od: "tiara" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałam w kiosku gazetę, w której była płyta VCD z ćwiczeniami Jogi.
> Czy ktoś z Was ma ją? Opłaca się kupić?

A jaka to gazeta?? chetnei kupie..

Pozdrawiam

Tiara

1. Data: 2003-11-23 09:27:41

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

tiara <t...@w...pl> wrote:

> A jaka to gazeta?? chetnei kupie..

Plytka z joga jest w grudniowej Super Linii, sa to zajecia prowadzone
przez Antonie Kidman (siostre Nicole), cwicza 4 osoby, ktore maja rozny
stopien zaawansowania, wiec mozna obserwowac wybrana osobe.
Nie mialam czasu co prawda obejrzec calej plytki, ale mysle, ze jest ok.
Sklada sie w 4 czesci - 10 minut powitania slonca, 20 minut pozycje stojace,
20 minut poycje lezace i 10 minut relaksu. Mysle, ze warto wydac 6,50 ;-)
megi:-)

1. Data: 2003-11-23 09:29:36

Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tiara" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> A jaka to gazeta?? chetnei kupie..
>
> Pozdrawiam
>
> Tiara

Chyba Super Linia... a płyta w formacie VCD (ale pewna nie jestem, bo
tylko "rzuciłam na nią okiem".
Moni

1. Data: 2003-11-23 18:31:58

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości
> Sklada sie w 4 czesci - 10 minut powitania slonca, 20 minut pozycje
stojace,
> 20 minut poycje lezace i 10 minut relaksu. Mysle, ze warto wydac 6,50 ;-)

To chyba kupię, choć joga jest dla mnie trochę za nudna. Ale na skołatane
nerwy po pisaniu mgr może się przydać.
--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-11-23 19:03:34

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba kupię, choć joga jest dla mnie trochę za nudna. Ale na skołatane
> nerwy po pisaniu mgr może się przydać.
> --

a ja przepadam, nie lubie sie przemeczac (hie hie) wiec joga jest dla mnie
wrecz idealna ;-)))))))))))

Kamila

1. Data: 2003-11-23 19:11:33

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik <d...@o...pl> wrote:

> [...]
> stojace,
>
> To chyba kupię, choć joga jest dla mnie trochę za nudna. Ale na skołatane

To jest akurat dosc dynamiczna odmiana jogi, wlasnie skonczylam cwiczyc
z ta plytka i jest naprawde ok :-)
megi:-)

1. Data: 2003-11-24 15:03:57

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bppui8$nk2$1@absinth.dialog.net.pl...

> Chyba Super Linia... a płyta w formacie VCD (ale pewna nie jestem, bo
> tylko "rzuciłam na nią okiem".

Dołączam do pytania. VCD czy DVD?
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-11-24 15:39:39

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba Super Linia... a płyta w formacie VCD (ale pewna nie jestem, bo

> Dołączam do pytania. VCD czy DVD?
> pozdrawiam
> barbarella

wlasnie kupilam bede testowac
plyta jest VCD

Kamila

1. Data: 2003-11-24 16:06:13

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości
> To chyba kupię, choć joga jest dla mnie trochę za nudna. Ale na skołatane
> a ja przepadam, nie lubie sie przemeczac (hie hie) wiec joga jest dla mnie
> wrecz idealna ;-)))))))))))

To ja jestem hardcore'owcem! Jak jeżdzę na rowerze, to do upadłego! Jak
pływam, to jest powódź w okolicy. Ale ostatnio mam ochotę na coś nowego.
Myślałam o aerobiku z elementami boksu, ale nawet nie wiem czy w Krakowie są
takie zajęcia, gdzie i za ile.

--
Olik
d...@w...pl

sklep internetowy z dostawa do UK
Czerwone policzki np.po lampce wina :) - jak je ukryc/zlikwidowac?
baza Art Deco ale na usta
Tipsy - cena
sklepy tanie z dobrymi kosmetykami