Probki dojechaly

1. Data: 2002-10-11 13:28:49

Temat: Probki dojechaly
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak chcialam sie pochwalic a raczej pochwalic firme dermika. Wlasnie
dostalam od nich wielka koperte z listem na temat firmy, ulotkami tych serii
ktore mnie interesowaly i .... uwaga.... 11 probkami!!!! Dodam ze firma Eris
wyslala mi tylko ulotke tej serii ktora chcialam. Z AA dostalam troche
probek (jedna nawet nie ich firmy bez polskiego opisu ale kolezanka mi
przetlumaczyla ze to peeling do ciala) ale nigdy nie az tak duzo. Bardzo sie
ucieszylam. A jak tam z waszymi probkami?
Kropelka

1. Data: 2002-10-11 13:51:11

Temat: Re: Probki dojechaly
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Eris
> wyslala mi tylko ulotke tej serii ktora chcialam.

O prosze. A mi mila Pani z Erisa zaraz po tym jak wyslalam do nich maila
opisala jak to mam pielegnowac cere ich kosmetykami i obiecala ze wysla
dostepne probki.
Ucieszylam sie tak bardzo ze od razu podziekowalam i to byl blad, bo probek
do tej pory nie ma!
Juz ich opieprzylam mailowo.
I tak nie lubie Erisa. Jeszcze nie mialam zadnego kremu z tej firmy ktory by
mi sie wchlonal.
Kij im w beret o!

Kaska

Ale dzieki za pomysl, bombarduje Dermike i Oceanic mailami zaraz:)

1. Data: 2002-10-11 15:02:41

Temat: Odp: Probki dojechaly
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Erisa prosilam o krem matujacy
tymczasem dostalam maila z info, ze idzie do mnie poczta plyn do mycia
twarzy

kaska

1. Data: 2002-10-11 15:14:11

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka"
> A jak tam z waszymi probkami?

Ja jak narazie dostałam tylko maila od AA,
że napewno mi je wyślą . Nie wiem już ile
dokładnie minęło czasu , ale około 2 miesięcy
i nic do mnie nie dotarło

Kasia

1. Data: 2002-10-11 15:20:41

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak tam z waszymi probkami?

Ja dostałam z AA kremy na wszystkie pory dnia i nocy :) razem 22 sztuki :)
Puder w kompakcie i fluid firmy Pierre Rene
A co do Erisa to powiedzieli mi że nie mają i tyle :)

Pozdrowienia Asia

1. Data: 2002-10-12 10:07:01

Od: "Renata" <r...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Co należy zrobić żeby otrzymać próbki kosmetyków?
Pozdrawiam
Renata

1. Data: 2002-10-12 18:05:45

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <r...@f...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Co należy zrobić żeby otrzymać próbki kosmetyków?
Poszperac po stronach danego producenta, znalesc mail do nich i napisac list
z prosba. Dolaczyc swoj adres i tyle.
Kropelka

1. Data: 2002-10-14 07:10:17

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> I tak nie lubie Erisa. Jeszcze nie mialam zadnego kremu z tej firmy ktory
by
> mi sie wchlonal.

Ja tez nie lubie, ale muszę ich pochwalić.
Prosilam o kika probek serii forte 25 (czy jakos tak) i dostalam to co
chcialam plus rozne inne dla 35 latek + mnostwo ulotek.
W sumie 8 probek.

A inni (AA, Soraya) tylko zapowiedizeli ze wysla i guzik :(

mag.

1. Data: 2002-10-16 11:27:05

Od: "AZALEA" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak tam z waszymi probkami?
> Kropelka

Skuszona perspektywą otrzymania próbek - wysłałam maila do dermiki i AA ale
jak dotychczas nawet nie odpisali:)
azalea

1. Data: 2002-10-16 12:05:50

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skuszona perspektywą otrzymania próbek - wysłałam maila do dermiki i AA
ale
> jak dotychczas nawet nie odpisali:)

Oj, to potrwa. Uzbroj sie w cierpliwosc. Eris mi odpowiedzial(a) po dwoch
tygodniach, Miraculum po 10 dniach (podobno ida te probki, zobaczymy). Z AA
nie odpisali jak dotad. Jak nie to trudno, sprobuje wyzebrac w drogerii.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

Physiocee