Próbki normadermu Vichy

1. Data: 2004-01-05 15:54:59

Temat: Próbki normadermu Vichy
Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie: czy komuś udało się dostać próbki tego kremu?
Ja w Krakowie odwiedziłam chyba z dziesięć aptek i niestety nie znalazłam
nawet jednej próbki. Krem jest dosyć drogi, więc postanowiłam najpierw
spróbować czy podziała.

Pozdrawiam Wszystkich

1. Data: 2004-01-05 15:59:25

Temat: Re: Próbki normadermu Vichy
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie pytanie: czy komuś udało się dostać próbki tego kremu?
próbki kremu normaderm są (w znaczeniu "istnieją"). ale faktycznie moze być
z nimi problem, bo apteki dostały je jednorazowo na jesieni przy okazji
pierwszego zamówienia odśweżonej serii normaderm. Vichy nie przyjmowało
zamówień przez cały grudzień, czyli nie było mozliwości otrzymania
dodatkowej porcji próbek, które od jesieni mogły się juz skończyć. trzeba
pochodzić po aptekach i popytać- może jeszcze gdzieś je mają

1. Data: 2004-01-05 15:59:36

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Ziętek (MM)" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości .tpi.pl...
> Mam takie pytanie: czy komuś udało się dostać próbki tego kremu?
> Ja w Krakowie odwiedziłam chyba z dziesięć aptek i niestety nie znalazłam
> nawet jednej próbki.

Bo ja wszystkie zebrałam :-)

Tak na serio, to były (jakos tak) w listopadzie i brałam dla siebie, siostry
i kolezanki w 3 różnych aptekach.

--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2004-01-05 17:33:45

Od: "Nikusia" <nikusia_nienawidze spamu@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

>postanowiłam najpierw spróbować czy podziała.

Obawiam sie ze probka pozwoli sprawdzic co najwyzej czy nie uczula - na
pewno nie da sie sprawdzic dzialania kremu na takiej ilosci jaka jest w
probce - chyba ze bedzie to jakas spora kolekcja probek :))

Pzdr
Nika

1. Data: 2004-01-06 12:23:06

Od: Mo <l...@b...gazeta.g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikusia stwierdził:

> Obawiam sie ze probka pozwoli sprawdzic co najwyzej czy nie uczula - na
> pewno nie da sie sprawdzic dzialania kremu na takiej ilosci jaka jest w
> probce - chyba ze bedzie to jakas spora kolekcja probek :))

A ja się tak właśnie nad tym zastanawiam. Kiedy wypowiedziałam
zdecydowaną wojnę moim zaskórnikom, wybrałam się też właśnie po probki.
Chciałam przetestować lysanel, ale dostałam normaderm, sztuk 2,
starczyły mi chyba na cztery, albo sześć dni. I w pewnym momencie
zauważyłam, że te na nosie są jakby mniej czarne i płytsze. I teraz nie
wiem, czy to normaderm, czy ten spiryt apteczny wg przepisu dermatologa,
bo próbki wyszły a spirytu przestałam używać na korzyść differinu
(dziadostwo)... I wszystko od nowa trza testować...

M.

--
"Jedynie ci kochankowie mogą o sobie zapomnieć, którzy niedostatecznie
się kochali, by się znienawidzić." (Ernest Hemingway)

puder rozświetlający
Witajcie:-)
suplement diety GTE - informacja handlowa
i ja pochwale
Kolastyna - seria ochronna na zimę - chwalę