Problem

1. Data: 2002-02-16 10:18:05

Temat: Problem
Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem
Objawy:
Bole glowy (jakby szczypanie, glownie po bokach). Trudnosci z koncentracja,
przejsciowe problemy z czytaniem (czytalem jakby za szybko, musialem zwolnic
aby to przeczytac, trudnosci z odczytywaniem wyrazow (nie liter) i
skladaniem ich w zdania. Pozniej trudnosci z rozumieniem tekstu. Trudnosci z
przypominianiem. Kilkugodzinne oszolomienie. Spowolnienie myslenia?, czy cos
w tym rodzaju. Trudnosci z zasnieciem.

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Forgoth

2. Data: 2002-02-16 17:52:14

Temat: Odp: Problem
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie zgłoś się do neurologa. Nie chce nic sugerować, ale to może być
początek...
Użytkownik Forgoth <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4lbko$2dd$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2002-02-17 20:40:04

Temat: Re: Problem
Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koniecznie zgłoś się do neurologa. Nie chce nic sugerować, ale to może być
> początek...

Sugeruj. Sugestie sa mi potrzebne. Czego poczatek?
Moim zdaniem te objawy nie maja zwiazku z psychika.
Ale kiedys dojde do ich przyczyn.

4. Data: 2002-02-18 00:11:38

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Forgoth napisał(a):

> Sugeruj. Sugestie sa mi potrzebne. Czego poczatek?
> Moim zdaniem te objawy nie maja zwiazku z psychika.
> Ale kiedys dojde do ich przyczyn.

Alkoholikom ręce się trzęsą, przy chorobie parkinsona ( czy jakos tak) też.
Idż na badania.

Kaja

5. Data: 2002-02-18 20:53:58

Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Psychiką zajmuje się psycholog i psychiatra a neurolog to specjalistya od uk
l. nerwowego a nie od psychiki. Radze Ci dobrze - odwiedz neurologa
Użytkownik Forgoth <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a
4p4f1$4p1$...@n...tpi.pl...

Kokot vs. Herold
stawy biodrowe niemowlaka-pomocy!