Problem

1. Data: 2002-07-03 08:48:21

Temat: Problem
Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam informacje, że zakład nie płaci ZUS-u dla osoby ON - grupa II i I
(po staremu) - pół płaci PFRON, pół budżet państwa i to bez względu na ilość
osób zatrudnionych. Dzwoniłam do ZUS-u a tam mi powiedziano, ze owszem ale
zawsze było tak, że nie może być zatrudnionych więcej niż 25 osób na pełen
etat. Teraz nie wiem czy jeśli zostane zatrudniona w zakładzie gdzie jest 60
osób to zakład płaci czy nie płaci. Dodatkowa informacja to nie będzie
zakład pracy chronionej ani stanowisko utworzone na tej zasadzie.

Joanna