** Problem Z podziałem działki ***

1. Data: 2001-10-27 18:08:01

Temat: ** Problem Z podziałem działki ***
Od: "TP" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich Subskrybentów
Proszę o poradę w jaki sposób podzielic działkę
będącą wspówłasnością o udziale 50% .
Moja obecna współwłaścicielka nie zgadza się na podział na moich warunkach
,
a jej propozycja jest nie do przyjęcia dla mnie .
Proszę o pomoc ?
Nadmieniam ,że działka nie jest duża ok. 2750m2
Dzieki T.P

1. Data: 2001-10-28 04:13:16

Temat: Re: ** Problem Z podziałem działki ***
Od: "Edek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TP" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a jej propozycja jest nie do przyjęcia dla mnie .
> Proszę o pomoc ?
> Nadmieniam ,że działka nie jest duża ok. 2750m2

To masz duzy problem.
Zreszta jak w kazdej wspolnocie/wspolwlasnosci.
Wyjsc jest kilka:
1. Cywilizowane:
- dogadac sie z nia w jakis sposob (np. dac jej 5% wartosci dzialki za
zgode albo inna rekompensate)
- isc do sadu (pamietaj, ze do sadu nigdy nie idzie sie po
"sprawiedliwosc", ale po dosc kosztowny "werdykt",
ktory nie zawsze musi byc po twojej mysli - i wtedy pozostaja ci tylko
pozostale metody,
ale punkt wyjscia jest znacznie gorszy :-))

2. Niecywilizowane
(nie bede wymienial, bo sam takich metod nie stosuje, a jak ci sie noga
powinie
to w ten sposob mozesz sobie zalatwic darmowy wikt i opierunek na pare
lat)

Edek

1. Data: 2001-10-29 07:56:55

Temat: Re: ** Problem Z podziaem dziaki ***
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

TP wrote:

> Witam Wszystkich Subskrybentów
> Proszę o poradę w jaki sposób podzielic działkę
> będącą wspówłasnością o udziale 50% .
> Moja obecna współwłaścicielka nie zgadza się na podział na moich warunkach

w takim razie niech dzialka sobie lezy odlogiem, a baba niech
odczuje ze nic z tego nie bedzie. w kazdym razie na poczatku nie
proponuj
rozwiazania sprawiedliwego, lecz rozwiazanie znaczaco na twoja korzysc.
jak potem zaproponujesz sprawiedliwe, to ona sie chetniej zgodzi
na podzial.

btw. prawdopodobnie chodzi jej o nieruchomosci na dzialce i cos probuje
cudowac.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-30 08:08:01

Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

TP wrote:

> [...]
> a jej propozycja jest nie do przyjęcia dla mnie .
> Proszę o pomoc ?
> Nadmieniam ,że działka nie jest duża ok. 2750m2

Nie chcę Cię "straszyć" ja walcze o podział w sądzie już prawie trzy
lata a mam większość udziałów - 67%.

--
Wojciech Zimkowski

Nowe grzejniki ???
panele+schody
Elektryfikacja schroniska PTTK na Hali Krupowej!
Na czym polega odrolnienie?
protokół odbioru