Problem z boczkami i brzuszkiem.

1. Data: 2002-04-09 09:13:45

Temat: Problem z boczkami i brzuszkiem.
Od: Robol <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec od niedawna (siedzaca praca) pjawily mi sie spore poklady tluszczu
po bokach (mam 28 lat - facet), a takze urusl mi troche brzuszek. Zawsze
bylem b. szczuply i teraz cialo mi zaczyna sie faldowac w okolicach
brzucha i klatki - czuc na oko ok. 1-3 cm warstwe tluszczu zalezy gdzie.
Pije niestety sporo piwa i nie chcielbym calkiem tego porzucac.
Poniewaz nadhcodzi lato i wstyd mi sie rozebrac na plazy z takim
cielskiem, poradzcie mi co i kiedy jesc, moze jakies cwiczenia, ktore
pozwola mi wrocic do dawnej sylwetki.

Pozdrawiam wszystkich !

2. Data: 2002-04-09 11:46:07

Temat: Re: Problem z boczkami i brzuszkiem.
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Robol" <t...@b...gnet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Poniewaz nadhcodzi lato i wstyd mi sie rozebrac na plazy z takim
> cielskiem, poradzcie mi co i kiedy jesc, moze jakies cwiczenia, ktore

Mniej piwska i golonek, albo nie jedz nic po 16-ej

3. Data: 2002-04-09 12:55:10

Od: "Jan Werbinski" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylem b. szczuply i teraz cialo mi zaczyna sie faldowac w okolicach
> brzucha i klatki - czuc na oko ok. 1-3 cm warstwe tluszczu zalezy gdzie.

Bedzie jeszcze gorzej w miare uplywu lat.

> Pije niestety sporo piwa i nie chcielbym calkiem tego porzucac.

Calkiem nie musisz, jedno na dwa tygodnie nie przeszkodzi w diecie.

> Poniewaz nadhcodzi lato i wstyd mi sie rozebrac na plazy z takim
> cielskiem, poradzcie mi co i kiedy jesc, moze jakies cwiczenia, ktore
> pozwola mi wrocic do dawnej sylwetki.

Troche za pózno sie obudziles. Przy duzym samozaparciu i motywacji. Lato
2003 bedziesz mógl spedzic na plazy.
--
Jan W

4. Data: 2002-04-09 18:04:41

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robol" <t...@b...gnet.pl> wrote in message
> Wiec od niedawna (siedzaca praca) pjawily mi sie spore poklady tluszczu
> po bokach (mam 28 lat - facet), a takze urusl mi troche brzuszek. Zawsze

ludzie swiat sie konczy - mi sie toto pojawilo dopiero w wieku 33 lat

> bylem b. szczuply i teraz cialo mi zaczyna sie faldowac w okolicach

nie ma nic paskudniejszego niz szczuply grubas ;-) (z autopsji)

> brzucha i klatki - czuc na oko ok. 1-3 cm warstwe tluszczu zalezy gdzie.

he he szybko sie zorientowales - a ile Ci waga skoczyla

> Pije niestety sporo piwa i nie chcielbym calkiem tego porzucac.

jesli bardzo je lubisz to pol dziennie jest OK - ja na szczescie nie lubie
piwa
i latwo mi bylo je rzucic z dnia na dzien

> Poniewaz nadhcodzi lato i wstyd mi sie rozebrac na plazy z takim
> cielskiem, poradzcie mi co i kiedy jesc, moze jakies cwiczenia, ktore
> pozwola mi wrocic do dawnej sylwetki.

pewnie zostane jak zwykle zakrzyczany (choc to co mowie wiem
z przetestowania na sobie) lecz poczytaj chociaz o diecie optymalnej
- prawidlowo zastosowana powinna zaskutkowac jeszcze przed wakacjami
(ja zrzucilem ok 6 kg w miesiac z kawalkiem)

problem polega glownie na tym ze jest to b.kontrowersyjna dieta
i przede wszystkim nie kazdemu pasuje ale to juz Twoj wybor

PS. Cwiczenia sobie zostaw jak troche schudniesz (za jakis miesiac)

5. Data: 2002-04-10 10:04:55

Od: Robol <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

alf wrote:
> ludzie swiat sie konczy - mi sie toto pojawilo dopiero w wieku 33 lat
mam siedzaca prace i pracuje po 12 godzin dziennie, moze dlatego

> nie ma nic paskudniejszego niz szczuply grubas ;-) (z autopsji)
chyba tak

> he he szybko sie zorientowales - a ile Ci waga skoczyla
w ciagu 2 lat z 15 kg, ale tak rok temu wygladalem zupelnie normalnie,
choc po bokach juz cos sie zaczelo odkladac :(

> jesli bardzo je lubisz to pol dziennie jest OK - ja na szczescie nie lubie
> piwa
to straszne ...

> [...]
>
> problem polega glownie na tym ze jest to b.kontrowersyjna dieta
> i przede wszystkim nie kazdemu pasuje ale to juz Twoj wybor
moze jakis namiar na strone z opisem tej diety ?
czy nie lepiej poprostu jesc b. malo i duzo owocow ?

> PS. Cwiczenia sobie zostaw jak troche schudniesz (za jakis miesiac)
ok.

6. Data: 2002-04-10 12:01:34

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> jesli bardzo je lubisz to pol dziennie jest OK - ja na szczescie nie lubie
> piwa
> i latwo mi bylo je rzucic z dnia na dzien

DO akceptuje alkohol?

Aska

7. Data: 2002-04-10 20:20:30

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja rada to ZO.
tom

8. Data: 2002-04-11 07:32:54

Od: Robol <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

^ToM^ wrote:

> moja rada to ZO.
> tom

Co to jest ZO ? I jaka jest dieta optymalna ?
Ja sie nie znam na dietach, dlatego Was pytam. Pomozcie prosze.

Pozdrawiam wszystkich.

9. Data: 2002-04-11 08:27:45

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest ZO ? I jaka jest dieta optymalna ?
> Ja sie nie znam na dietach, dlatego Was pytam. Pomozcie prosze.
>
> Pozdrawiam wszystkich.

poczytaj grupe dieta optymalna jest dobrze przewałkowana
osobiscie to ja ci bardzo ale to bardzo polecam diete optymalna jest to jedyna
dieta ktora rozwiaze jeśli nie wszystkie to napewno wiekszosc twoich problemów
zdrowotnych i nie tylko .w sieci jest wiele stron o diecie optymalnej tam
dowiesz się wiecej tu na grupie niestety wiele sie nie dowiesz gdyz grupa
zdominowana jest przez chorych z nienawiści krytykantow diety optymalnej i pana
doktora Kwasniewskiego
jesli jestes inteligentny to dokonasz słusznego ,jedynie slusznego wyboru diety
i sposobu na zycie

pozdrawiam optymalnyjanek

10. Data: 2002-04-11 08:51:31

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robol <t...@b...gnet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@b...gnet.pl...
> [...]
> Poniewaz nadhcodzi lato i wstyd mi sie rozebrac na plazy z takim
> cielskiem, poradzcie mi co i kiedy jesc, moze jakies cwiczenia, ktore

Sprawa jest prosta.
Musisz sie wiecej ruszac.
Latwo powiedziec, ale zapewniam Cie
ze jak sie pierwszy miesiac zmusisz i bedziesz
cwiczyl regularnie to potem juz samo poleci.
Silownia, rower, bieganie - co tam wolisz.
Co do diety to ja jestem zwolennikiem
wegetarianizmu a scisle weganizmu.

pozdrawiam Chaciur

otreby owsiane