Problem z drzewem do kominka.

1. Data: 2004-11-28 20:40:51

Temat: Problem z drzewem do kominka.
Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w kamienicy. Mam piec kominkowy i zapas drzewa trzymam w piwnicy.
Dzisiaj poszedłem i na drzewie rośnie pleśn i jakiś grzyb. Czym to popryskać
żeby przestało żyć. Tomek

1. Data: 2004-11-28 21:10:27

Temat: Re: Problem z drzewem do kominka.
Od: ogryzek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisalo:
> Mieszkam w kamienicy. Mam piec kominkowy i zapas drzewa trzymam w piwnicy.
> Dzisiaj poszedłem i na drzewie rośnie pleśn i jakiś grzyb. Czym to popryskać
> żeby przestało żyć. Tomek

Wietrzyc piwnice. Drewno ulozyc na palecie, pod paleta rozlozyc folie zeby
byl przeswit i nie chlonelo wilgoci z podloza.

.

1. Data: 2004-11-28 21:26:11

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wietrzyc piwnice. Drewno ulozyc na palecie, pod paleta rozlozyc folie zeby
> byl przeswit i nie chlonelo wilgoci z podloza.

wietrzenie niemożliwe do zrealizowania. Potrzebuje jakis specyfik do
popsikania. Tomek

1. Data: 2004-11-28 23:51:11

Od: ogryzek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisalo:
> popryskać

> wietrzenie niemożliwe do zrealizowania. Potrzebuje jakis specyfik do
> popsikania. Tomek

Aha...
Najlepszy jest "Dulux do leczenia drewna", ok. 80 zł za 5l, grzyb zniknie
a drewno bedzie sie pieknie palilo.

A tak powaznie to drewno na opal przechowuje sie w suchym i przewiewnym
miejscu. W piwnicy mozesz trzymac wegiel.

.

1. Data: 2004-11-29 07:59:02

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A tak powaznie to drewno na opal przechowuje sie w suchym i przewiewnym
> miejscu. W piwnicy mozesz trzymac wegiel.

Dzięki za Dulux. Tomek

1. Data: 2004-11-29 09:45:12

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

28 Nov 2004 21:40:51 +0100, na pl.rec.dom, Tomek napisał(a):

> Mieszkam w kamienicy. Mam piec kominkowy i zapas drzewa trzymam w piwnicy.
> Dzisiaj poszedłem i na drzewie rośnie pleśn i jakiś grzyb. Czym to popryskać
> żeby przestało żyć. Tomek

Olej to, drewno i tak pojdzie do spalenia, jak bedziesz przenosil i sie
brzydzisz plesni, owin w gazete i do pieca wrzuc

1. Data: 2004-11-29 13:30:36

Od: "Andrzej" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje nie palic w kominku drzewem tylko drewnem !!!

Andy

1. Data: 2004-11-29 17:59:09

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje nie palic w kominku drzewem tylko drewnem !!!
>
> Andy
Masz rację . Przepraszam. Dzięki za zwrócenoe uwagi. Za karę napisze 100 razy
że pali sie drewnem :-)
Tomek

1. Data: 2004-11-29 18:03:36

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Olej to, drewno i tak pojdzie do spalenia, jak bedziesz przenosil i sie
> brzydzisz plesni, owin w gazete i do pieca wrzuc
Kurcze jest problem. Musiałbym łazić po to drewno 2 razy dziennie. A strasznie
mi sie nie chce. Znosiłem go sobie ( wykorzystując niewolniczą prace dzieci )
raz na tydzień. Takie z pleśnia śmierdzi w domu. Poczytałem w sklepie ulotki
do preparatów na grzyba. W większości był chlorek ( wybielinka) jutro popsikam
wybielinką, zobacze co się stanie. Tomek

Jaka kuchenka mikrofalowa
baterie VALVEX
Pralka 39/59cm?
budownictwo