Problem z koscią guźiczną:-(

1. Data: 2003-02-07 19:50:11

Temat: Problem z koscią guźiczną:-(
Od: "Karol Maciejewski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w temacie mam poważny problem z tą kościa co mam robic tabletki
pomagaja na chwile ok 2 h . Nie zna ktos z drogich klubowiczów dobrego
traumatologa w Poznaniu i na Kase chorych bo prywanie kosztuje 2,5 tys (w
Certusie) Pozdrawiam Karol

2. Data: 2003-02-07 21:15:22

Temat: Re: Problem z koscią guźiczną:-(
Od: "Profil1" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Maciejewski" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomagaja na chwile ok 2 h . Nie zna ktos z drogich klubowiczów dobrego
> traumatologa w Poznaniu i na Kase chorych bo prywanie kosztuje 2,5 tys (w

A czy jest postawiona konkretna diagnoza? Bo w zależności od przyczyny
stosuje się różne metody leczenia. Leki nie pomogą bo usuwają tylko skutek a
nie przyczynę ( to tak jakby wsadzić rękę między drzwi i zamiast ją wyjąć
wzięło by się tabletkę przeciwbólową ).Mi bardzo pomogła terapia manualna
przy tej dolegliwości. Od tego czasu z jakimikolwiek problemami z kośćcem
korzystam z usług mojego rehabilitanta też w Poznaniu ,mogę podać numer
853-01-62. Ceny może nie są najniższe ale ja korzystam u niego z ratalnych
płatności (raty z lukasa na miejscu ). A przy okazji z tego co tłumaczył mi
lekarz po operacji nie ma gwarancji , że to przestanie boleć tylko, że to
już jest inny rodzaj bólu, bo poprzedni po operacji powinien zginąć. Zresztą
trafiłem do uczciwego lekarza, który nie naciągał mnie na drogi zabieg tylko
powiedział uczciwie, że po zabiegu i tak prawdopodobnie będę korzystać z
rehabilitacji wię się nie zdecydowałem , bo po co tracić pieniądze.
Zapewniam, że dziś nie żałuję decyzji bo trafiłem na fachowców i odpukać mam
spokój i bez operacji. Życzę zdrówka

poziome osemki - wrazenia
Odciski
Ubezpieczenie