Problem z plyta ceramiczna Whirlpoola AKR 105 IX

1. Data: 2007-01-18 15:03:17

Temat: Problem z plyta ceramiczna Whirlpoola AKR 105 IX
Od: "PioPis" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od poltora roku uzytkuje plyte ceramiczna jak w temacie wraz z
piekarnikiem AKZ 503.
Na poczatku wszystko bylo ok.
Ale po kilku miesiacach jedno zmienne pole jakby zaczelo troszke
inaczej dzialac.
Raz ze strasznie dlugo trzeba na nim gotowac, a dwa ze gotujac na
"malym polu" nie ma wyraznej granicy pomiedzy duzym i malym polem. Po
prostu jakby przeswieca na duze pole i to pole tez jest gorace.
Kiedys tego nie bylo.
Patrzylem u sasiadow ktorzy maja innych producentow i jest wyrazna
granica miedzy polami.

Dzis byl u mnie serwisant. Ale kolejny juz raz przekonalem sie o braku
profesjonalizmu takich ludzi. Na wstepie gosc powiedzial ze czegos
takiego jeszcze nie rozbieral i nie wie jak jest w srodku zbudowane.
No ale w koncu rezebralismy plyte i w samym polu grzejnym nic nie
zauwazyl. Zaczal cos mamrotac ze widocznie tak powinno byc.
Ma to jeszcze sprawdzic i dac mi znac.
Czy ktos zna sie na tym i moze potwierdzic ze powinna byc wyrazna
granica pomiedzy polami (mam w tej chwili tak na drugim zmiennym polu i
wiem ze mialem tak na poczatku w tym ktore reklamuje).
Nie zamierzam tego tak puscic, tylko musze miec jakis "zelazny"
argument ze mi sie serwis nie migal dlatego tez prosilbym o fotke od
kogos kto uzywa taka plyte albo podobno firmy whirlpool (chodzi o
zdjecie przy wlaczonym malym polu)

Jesli temat nie pasuje do tej grupy to prosze nie linczujcie :)

pzdr
PioPis