Problem z soczewkami

From: "miro" <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Problem z soczewkami
Date: Sun, 25 Dec 2005 12:19:47 +0100

Witam

Mam problem z soczewkami otóż ostatnio nosiłem jednodniowe soczewki iWear i
wszystko było ok nie sprawiały mi problemów nie bolały mnie oczy poprostu
nie czułem soczewek, osatanio mi się je skończyły i kupiłem Johnosona
Acucuvue 2 Colours (niebieski pogłębiający) i po włożeniu ich na oczy nie
czuje się zbyt dobrze niby siedzą ładnie na oku ale jakoś jak patrze na
wprost to widać dobrze ale kątem oka na bokach mam jakieś zamazane i ogólnie
troche je czuć na oczach że je mam w przeciwieństwie do iWear, niewiem już 3
dzień je zakładam i dalej to samo :/ pod koniec dnia oczy są zmęczone...co
to może być ? kupiłem o takim samym promieniu co poprzednie iWear czyli 8.7
możliwe że niektóre firmy soczewek nie pasują do oka ?

Pozdr.