Problem z warga ( dermatologia ? )

1. Data: 2003-01-27 09:43:36

Temat: Problem z warga ( dermatologia ? )
Od: "Buaszko" <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Jakies dwa tygodnie temu cos wyroslo mi po wewnetrznej
stronie dolnej wargi. Przez ok 2 dni roslo - do rozmiaru ok
1-2mm. Pozniej po drugiej stronie tej samej wargi wyroslo mi
troche mniejsze take samo cos. Poczatkowo byl to pecherzyk
koloru szarawego, posmarowalem to raz sacholem, a nastepnego
dnia kilka razy zoviraxem ( po posmarowaniu sacholem jakby
urosly ) i ten mniejszy zniknal. Wiekszy zrobil sie bialy,
zmalal znacznie, a po 2 dniach znowu urosl i stal sie
szarawy.
Czy ktos moglby mi okreslic co to takiego i w jaki sposob
powinienem z tym postepowac, bo niestety nie mam aktualnie
czasu, zeby sie udac do dermatologa.

Z gory dziekuje i pozdrawiam !

2. Data: 2003-01-27 11:41:01

Temat: Re: Problem z warga ( dermatologia ? )
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jak widac miales czas napisac posta:)))))
Użytkownik "Buaszko" <b...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos moglby mi okreslic co to takiego i w jaki sposob
> powinienem z tym postepowac, bo niestety nie mam aktualnie

Rozdwajanie .........
zapis EEG
Pytanie do ANALITYKA-MiKROBIOLOGA
II st. spec
zapobieganie kontuzjom stawów podczas biegania