ciekawosta:)))

1. Data: 2003-01-27 10:30:38

Temat: ciekawosta:)))
Od: "Peterphk" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio przyslali do mnie parodie reklamy wiec pomyslalem, ze moze kogos
zainteresowac sposob w jaki zachecaja ludzi do kupowania, np. witamin:)

Oto link: http://vitacomplete.com/witaminy/

Szczegolnie polecam poczytac tabelke pt. "objawy braku" :)

2. Data: 2003-01-27 13:05:58

Temat: Re: ciekawosta:)))
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczegolnie polecam poczytac tabelke pt. "objawy braku" :)

poczytałam i nie wiem o co Ci chodzi? o sformułowania troche niepolskie? czy
jakieś błędy merytoryczne?
pozdr

3. Data: 2003-01-27 13:36:30

Od: "Peterphk" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poczytałam i nie wiem o co Ci chodzi? o sformułowania troche niepolskie?
czy
> jakieś błędy merytoryczne?

Ogolnie chodzi o zastraszanie biednych ludzi, ze majac jakis z objawow z
tabelki od razu poleca po te witaminy a to wcale moze im nie pomoc ...
Robiac reklame witamin powinno sie napisac co reguluja te witaminy a nie
jakie objawy beda jak ktos ich nie bedzie bral ...
Na koncu jest jedno dosyc dziwne stwierdzenie, ze ich witaminy lepiej sie
przyswajaja od naturalnych bo sa czyste ... to, ze cos jest w
"wysterilizowane" nie znaczy, ze lepiej sie przyswaja, bo przeciez niektore
zwiazki potrzebuja obecnosci innych dla lepszego przyswajania (np. jedzac
owoce bogate w witamine C, witamina lepiej sie przyswoi niz taka z
tabletek).

Po czesci tez chodzi o to tlumaczenie, ze ten TXT lepiej by brzmial w
kanadzie i stanach niz u nas ... ktos zbyt doslownie potraktowal pewne
sprawy ...

4. Data: 2003-01-27 14:30:45

Od: "obereczek" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

I po reklamie

5. Data: 2003-01-27 14:36:30

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to cie dziwi? a co powiesz na "Nimm 2 - owoce i witaminy"?

6. Data: 2003-01-27 14:44:02

Od: j...@z...pl (Joanna Gregorczyk) szukaj wiadomości tego autora

malaga tikkitaki i kasztanki.... :)))

7. Data: 2003-01-27 14:53:37

Od: "Peterphk" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to cie dziwi? a co powiesz na "Nimm 2 - owoce i witaminy"?

Jezeli juz mamy wnikac w szczegoly to lakocie i witaminy:)) W reklamach
telewizyjnych nie strasza ludzi (tam maja do dyspozycji inne metody).
Zapodaja jakas muzyke "kojaca" i reklamuja np. dragi od bolu glowy w wersji
light. Dla tych co stosuja dragi "nawet na silne bole" musieli dac w tle
syrene zeby brzmialo wiarygodniej:)

A w tym przypadku nie dosc, ze przysylaja ludziom spam na skrzynke to
jeszcze uzywaja jakis bzdurnych sloganow, ze ich vitaminy sie lepiej
przyswajaja od natrualnych bo sa produkowane w fabryce ...:)
Dodatkowo jak mozemy wyczytac w pierszym wierszu pomagaja na swedzenie:))
Pytanie tylko swedzenie czego ???:)

8. Data: 2003-01-27 16:57:19

Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodatkowo jak mozemy wyczytac w pierszym wierszu pomagaja na swedzenie:))
> Pytanie tylko swedzenie czego ???:)

Portfela i portmonetki...

pzdr
LN

9. Data: 2003-01-28 09:29:38

Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

:-))) Mam wrazenie ze Ci przyslali tylko swoj "wyciag" bo na stronie (na
dole odnosnik:-))) znajdziesz wiecej informacji. Przy tym rozbawiles mnie
tymn "straszeniem". Jak wiele osob wie o tym ze brak witaminy A moze wywolac
swedzenie? Ty wiedziales? A byc moze ze Cie swedzi skora bo jej nie masz. Po
drugie - nie znasz sie widocznie na medykamentach bo na przyklad naturalna
melatonina sprzedawana w aptekach ma zanieczyszczenia po ktorych moze Cie
bolec glowa, a syntetyczna nie. Wiec nie wszystko co naturalne i zostalo
wpakowane w tabletki jest lepsze niz syntetyczne. Twoj przyklad z witamina C
jest banalny.
A zeby dostac beta-karoten to pijesz litr soku z marchwi kazdego dnia? albo
jesz codziennie kielki pszenicy, otreby, cebule, pomidory, brokuly i
tunczyka zeby dostac selen.
--
Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander

10. Data: 2003-01-28 12:59:05

Od: "Peterphk" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bolec glowa, a syntetyczna nie. Wiec nie wszystko co naturalne i zostalo
> wpakowane w tabletki jest lepsze niz syntetyczne.

Dla mnie jak cos jest w tabletkach i jest sprzedawane w aptece nie jest juz
naturalne ...
Mialem na mysli to co znajdzie sie w "przyrodzie" bez przetwarzania ...

> Twoj przyklad z witamina C
> jest banalny.

Witamina C jest na liscie wiec podalem przyklad a, ze byl balanly to juz
inna sprawa. Nie kazdy wcina melatonine w tabletkach, a witamine C na pewno

> A zeby dostac beta-karoten to pijesz litr soku z marchwi kazdego dnia?
albo
> jesz codziennie kielki pszenicy, otreby, cebule, pomidory, brokuly i
> tunczyka zeby dostac selen.

Nie robmy sobie jaj. Ludzie potrafia i bez vita-complite zyc zrdowo przez
wiele lat. Nie trzeba stosowac takiej diety jak tu powyzej opisujesz.
Czlowiek ktory nie ma okrojonej diety zawsze bedzie mial w pozywieniu
witaminy i mineraly.

Problem z warga ( dermatologia ? )
Rozdwajanie .........
zapis EEG