Problemy firm w małych miastach - Prośba

1. Data: 2003-12-10 13:56:20

Temat: Problemy firm w małych miastach - Prośba
Od: ".jacekb." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Problemy firm, przedsiębirstw w małych miastach, miejscowościach" ?
Czy mógłby mi ktoś podać jakieś sugestie, jakie tematy poruszyć, jakie są
rzeczywiście te problemy (również psychologiczne jak najbardziej).

Zostałem zaproszony jako tzw. wybrany przez władzei chciałbym jakoś aktywnie
wziąść udział, a nie siedzieć, chociaż nigdy się akurat tego typu tematyką
nie interesowałem - Pewnie wejdą nam tu rzeczy z psychologii społęcznej, ale
co? i co jeszce?

Dziękuję

--
J.

1. Data: 2003-12-10 14:00:34

Temat: Re: Problemy firm w małych miastach - Prośba
Od: ".jacekb." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

może jakieś dobre linki???

1. Data: 2003-12-10 16:29:43

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".jacekb." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> napisał w
wiadomości news:br78kt$et2$1@nemesis.news.tpi.pl...

Zeby cokolwiek wymyslec, trzeba by sie zastanowic jakie w ogole problemy
moga wystapic:

One moga byc zwiazane z (dwie glowne kategorie widze):
1 utrzymaniem sie firmy na rynku
2. z jej funkcjonowaniem, tak generalnie (czyli relacje miedzyludzkie,
przeplyw informacji)

Co do 1. to do mozliwe problemy: brak fachowcow, brak mozliwosci sprzedazy,
niesprawnie dzialajaca firma
Co do 2.: mobbing, oszustwo, niesprawiedliwosc, niemozliwosc dogadania sie
pomiedzy pracownikami

-to tak zeby zlapac jakas idee.
ale to dotyczy wszystkich firm, nie wiem co moglo by byc charakterystyczne
dla firm w malych miastach.
Duch

new free usenet server
aborcja - nie chce dyskusji
new free usenet server
Spadaj Sw. Mikolaju!
czas pomiędzy postawieniem trywialnego problemu a udzieleniem odpowiedzi