Problemy z jądrami.

1. Data: 2004-01-29 14:03:07

Temat: Problemy z jądrami.
Od: "M.T" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam 26 lat i zauważyłem że w worku mosznowym oprócz 2 jąder znajduję się
coś jakby guzek (jest on mały i luźny) połączony z jednym jądrem. czy ktoś
miał taką dolegliwość ???
Gdzie najlepijej się zgłosić po poradę

2. Data: 2004-01-29 14:08:10

Temat: PYTANIE
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Czy jest w grupie psycholog? . Bardzo prosze o kontakt na prywatny
adres.

LS

3. Data: 2004-01-29 16:24:05

Temat: Re: Problemy z jądrami.
Od: "JR" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.T" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
się
> coś jakby guzek (jest on mały i luźny) połączony z jednym jądrem. czy ktoś

Do urologa lub ew. do chirurga. Jeżeli ma to być w ramach NFZ, to może być
potrzebne skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu.

Pzdr.

Jacek

Zaswiadcznie o chorobie - nadal nic :(
szkła okularowe!!!