dentysta

1. Data: 2004-01-29 11:58:05

Temat: dentysta
Od: "Agnieszka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Czy to naturalne ze 3 dni po plombowaniu zab nadal boli?
Miałam malutka plombę, ktora wogóle nie bolała, poszłam do dnetysty,
stweirdził ze trzeba wymiwenicbo jest nieszczelna, tylko ze wywiercił mi
wielka dziure w jedynce, to jeszcze nie moge sie pozbyc tego bolu zeba.
CZy przy małych ubytkach tez sie usuwa cała miazgę z zęba?. Bo to własnie
zrobił.
Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2004-01-29 13:10:11

Temat: Re: dentysta
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wielka dziure w jedynce, to jeszcze nie moge sie pozbyc tego bolu zeba.
> CZy przy małych ubytkach tez sie usuwa cała miazgę z zęba?. Bo to własnie

z tego co wiem to miazge usówa się przy zębach leczonych kanałowo(miałm już
kilka tak leczonych) a nie przy małych plombach
ale może z jedynką postępuje się inaczej ?może jakiś większy fachwiec ode
mnie się wypowie...
ale ogólnie zęby reagują na nagryzanie przez kilka dni to normalne -chyba że
ciebie bardzo boli

pozdr Magda

3. Data: 2004-01-29 19:57:41

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wielka dziure w jedynce, to jeszcze nie moge sie pozbyc tego bolu zeba.
> CZy przy małych ubytkach tez sie usuwa cała miazgę z zęba?. Bo to własnie

Proponuję zmienić dentystę. Znaleźć takiego, który usunie ból, lub takiego,
który bólu nie usunie, ale od pierwszego spojrzenia będziesz miała do niego
( może być do niej) zaufanie. A twraz poważnie: z małej ,,plomby" też mogą
być duże komplikacje. Trzeba pofatygować się jeszcze raz do tego samego
dentysty i myślę, że wszystko da się naprawić. Radzę jako lekarz stomatolog
z 25 letnim stażem.

Bol oka
cisnienie po alkoholu
lekarz poz