cisnienie po alkoholu

1. Data: 2004-01-29 10:31:18

Temat: cisnienie po alkoholu
Od: "Adam" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze gdy troszku wypije robie sie strasznie czerwony na pysku :) Mam
23 lata a wygladam wtedy jakbym byl doswiadczonym od dziecka, to
pewnie wina podwyzszonego cisnienia, ale da sie cos z tym zrobic i czy to
cos powaznego?

Pmocy,
Adaf

2. Data: 2004-01-29 10:43:43

Temat: Re: cisnienie po alkoholu
Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <m...@h...com> był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
<bvandf$iln$1@news.onet.pl> datowanej czw 29. stycznia 2004 11:31:

> da sie cos z tym zrobic i czy to
> cos powaznego?

1) Nie pić.
2) Używać pudru.

Czy to coś poważnego? To zależy jak często występuje. Jeśli codziennie, to
alkoholizm i jest to poważne. :-)

Pozdrawiam,
Woo.

PS. Taka Twoja uroda, nie przejmuj się za bardzo. :-)

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

3. Data: 2004-01-29 11:58:45

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 23 lata a wygladam wtedy jakbym byl doswiadczonym od dziecka, to
> pewnie wina podwyzszonego cisnienia, ale da sie cos z tym zrobic i czy to

To wina rozszerzenia naczyć krwionośnych.
Cisnienie po alkoholu na wskutek rozszerzenia tych wlasnie naczyć spada,
przynajmniej u mnie.

lekarz poz
synvisc - pomocy
Tribusteron