Problemy z porannym myciem zębów

1. Data: 2008-11-02 22:11:37

Temat: Problemy z porannym myciem zębów
Od: stefan235 <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam taki problem, rano i tylko rano, podczas mycia zębów, zbiera
mi się na wymioty. Szczególnie, gdy myję zęby z tyłu. Co może być tego
przyczyną i jak temu zapobiedz? Swego czasu, internista powiedział, że
tak już niektórzy mają. Z tym, że problem pojawił się jakieś 2 lata
temu, wcześniej nie występował.

2. Data: 2008-11-03 08:38:27

Temat: Re: Problemy z porannym myciem zębów
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

stefan235 pisze:
> [...]
> przyczyną i jak temu zapobiedz? Swego czasu, internista powiedział, że
> tak już niektórzy mają. Z tym, że problem pojawił się jakieś 2 lata

Może zmień pastę?

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

3. Data: 2008-11-03 10:17:17

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefan235" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> przyczyną i jak temu zapobiedz? Swego czasu, internista powiedział, że tak
> już niektórzy mają. Z tym, że problem pojawił się jakieś 2 lata temu,

Może masz przewlekły nieżyt gardła? Alergicy tak mają.
Pzdr.
A.

4. Data: 2008-11-03 14:21:23

Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"stefan235" napisał:
> [...]
> przyczyną i jak temu zapobiedz? Swego czasu, internista powiedział, że tak
> już niektórzy mają. Z tym, że problem pojawił się jakieś 2 lata temu,

No proszę!
A myślałem, że tylko ja jakiś "dziwny" jestem ;-)
Też tak mam! Od jakichś 2-3 miesięcy.
Wkurza mnie to jak diabli - niemal 35 lat "normalności" a teraz jakieś
dziwne odruchy...

5. Data: 2008-11-03 23:25:16

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-11-02 23:11 stefan235 napisał/a:
> [...]
> przyczyną i jak temu zapobiedz? Swego czasu, internista powiedział, że
> tak już niektórzy mają. Z tym, że problem pojawił się jakieś 2 lata

Może kup lepszą pastę? Signal sobie ostatnio przypasowałam. Nie czuć tej
trucizny aspartamu.

--
animka

6. Data: 2008-11-05 10:36:25

Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"stefan235" napisał:
> [...]
> przyczyną i jak temu zapobiedz? Swego czasu, internista powiedział, że tak
> już niektórzy mają. Z tym, że problem pojawił się jakieś 2 lata temu,

A z ciekawości: palisz?

7. Data: 2008-11-06 00:31:29

Od: stefan235 <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Alien pisze: