Problemy z porannym wstawaniem

1. Data: 2002-02-28 22:53:31

Temat: Problemy z porannym wstawaniem
Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromny problem z porannym wstawaniem - praktycznie nic nie jest wstanie
mnie obudzic,kiedy dzwoni budzik(lub kilka budzikow) po prostu go
wylaczam,czasami nawet wstaje ide na drugi koniec pokoju wylaczam budzik i
spie dalej - rano nie pamietajac ze wstawalem .

mozecie cos poradzic? chyba nie musze mowic ze jest to bardzo uciazliwie

Rafal Neumann

2. Data: 2002-02-28 23:54:23

Temat: Re: Problemy z porannym wstawaniem
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Neumann" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spie dalej - rano nie pamietajac ze wstawalem .
>
> mozecie cos poradzic? chyba nie musze mowic ze jest to bardzo uciazliwie

Widzę,że wysłałeś posta prawie o północy,może dlatego takie problemy :-).Ja
jutro będę miała podobnie hi ,ale w przeciwieństwie do Ciebie na mnie
działają budziki.

3. Data: 2002-03-01 07:31:11

Od: "darpola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

słyszałam że zimne prysznice, zwłaszcza na stopy działa na organizm
pobudzającą, zwłaszcza jak sobie o nim przypomnisz gdy będzie ci budzik
dzwonił )))))))))))))))))))

4. Data: 2002-03-01 21:55:17

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Neumann <n...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5mc54$hh7$...@n...tpi.pl...
> [...]
> spie dalej - rano nie pamietajac ze wstawalem .
>
> mozecie cos poradzic? chyba nie musze mowic ze jest to bardzo uciazliwie

Umieść budzik w miejscu skad bedzie go ciezko wyjac i wylaczyc bedac
zaspanym.

PiotrMx

5. Data: 2002-03-04 11:36:10

Od: "Zuza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
tez to mam i jest coraz gorzej :((
dzisiaj budzik dzwonil 25 minut a ja nic ;)
wkomponowalam sobie ten dzwiek w swoj sen i nie zdawalam sobie sprawy ze to
budzik tak wyje i wyje :))
nie musisz tlumaczyc jakie to uciazliwe :((
sniadanie zjesc nie mozna, ubrac sie tak jak nalezy (wyprasowac, w spokoju
poszukac ubrania), zapomina sie o roznych waznych sprawach, wieczne
spoznianie do pracy (szkoly) itp.
jednyna rada jaka mam to popros kogos zeby cie budzil. tylko (jezeli tak
jest oczywiscie) z gory go przepros za gburowate zachowanie-ja jestem
najczesciej zla jak mnie ktos budzi ;)
pzdr Zua

6. Data: 2002-03-12 09:57:56

Od: "Tatanka" <a...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Zimny prysznic jak najbardziej. Ale lepszy jest naprzemienny raz zimny raz
goracy i tak 3 -4 razy.
Wytrzymaj jakies 10-20 sek w tej lodowatej wodzie ( zalezy od stopnia
wtajemniczenia)
Na koniec zastosuj letni przysznic. To najlepszy sposob na poranne
pobudzenie.
Oczywiscie wczesniej musisz dotrzec do tego prysznica.:)

Tatanka.

krwawienie z uszu
poradźcie gdzie skierować reklamę ...
Panodyna