Problemy z żołądkiem-pytania i odpowiedzi

1. Data: 2005-03-28 08:53:03

Temat: Problemy z żołądkiem-pytania i odpowiedzi
Od: "Mika" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku miesięcy mam takie oto problemy żołądkowe: jak zjem tylko coś
cięższego np. ziemniaki + mieso z sosem, kiełbasa pod różnymi postaciami,
zapiekanki (chleb tostowy +ser ,ketchup),kupne wędliny itp. to odrazu
zaczyna się problem z żołądkiem. Albo zaparcia, ból żołądką,kłucie albo
odwrotnie biegunka i ciągłe bóle. I tak jest baardzo często. Nie szkodzą mi
takie rzeczy jak:chleb razowy, własnej roboty np pieczona łopatka na
kanapki, jajka, ryż, warzywa, owoce itd
Nigdy nie było czegoś takiego że mam wrażliwy żołądek (dopiero od kilku
miesięcy),nigdy nie byłam uczulona na żadne pokarmy. Może ktoś potrafi mi
pomóc? Udać się do lekarza , powiem cicho że chciałabym uniknąć gastroskopii
ale pewnie będzie to niemożliwe. Co jesć, jakie potrawy eliminować, jak
zaprogramować swoją dietę abym nie chodziła z wiecznymi bólami? :(
Proszę o rady
Pozrawiam
Mika

2. Data: 2005-03-28 15:25:08

Temat: Odp: Problemy z żołądkiem-pytania i odpowiedzi
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mika <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Proszę o rady

Polecam G.P.Małachow "Oczyszcznanie organizmu", ale starsze wydanie z
częścią pt. "Prawidłowe odżywianie". Tam jest wiele informacji o prawidłowym
doborze oraz łączeniu poszczególnych składników pokarmowych. Ksiażki pana
Tombaka także dosyć dobrze te rzeczy opisują.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

badanie testosteronu
łupież różowaty (?) różowawy (?)