Problemy ze skórą wokół nosa

1. Data: 2006-01-08 19:03:50

Temat: Problemy ze skórą wokół nosa
Od: "Mateusz \(skubbi\)" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem, prawdopodobnie wynika on z niewyleczonego kataru, ale nie
wiem tego na pewno. Otóż mam czerwoną skórę wokół nosa, w tych rowkach po
bokach i nie tylko, jak usłyszałem (nie od specjalisty) są to popękane
naczynka krwionośne. Chciałbym się tego pozbyć, ale nie wiem w jaki sposób,
może nacieranie jakąś maścią? Możliwe że pytam za późno już i że tutaj
pomogłaby tylko profilaktyka, ale jeżeli to możliwe (wyleczenie,
złagodzenie), to chciałbym się wykurować na studniówkę (21 styczeń)
Bardzo proszę o odpowiedź i z góry za nią dziękuję.

Mateusz (Skubbi)

2. Data: 2006-01-08 19:10:14

Temat: Re: Problemy ze skórą wokół nosa
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz (skubbi) napisał(a):
> naczynka krwionośne. Chciałbym się tego pozbyć, ale nie wiem w jaki sposób,
> może nacieranie jakąś maścią?

Wystarczy kilka razy dziennie smarować to miejsce obficie jakimś kremem
regenerującym/nawilżającym do twarzy.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-01-09 09:41:50

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy kilka razy dziennie smarować to miejsce obficie jakimś kremem
> regenerującym/nawilżającym do twarzy.

Ostrożnie z tym kremem nawilżającym w zimie. Proponowałbym na noc
nawilzającym a na dzień kupić szminkę nivea.
I na drugi raz uzywać delikatnych chusteczek do nosa.

pl

4. Data: 2006-01-09 09:58:16

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz (skubbi)"

> [...]
> wiem tego na pewno. Otóż mam czerwoną skórę wokół nosa, w tych rowkach po
> bokach i nie tylko, jak usłyszałem (nie od specjalisty) są to popękane

Idz do dermatologa.
W razie jak nie uda ci sie do studniowki tego zaleczyc, to mozesz delikatnie
zatuszowac fluidem. Moze mama albo dziewczyna pomoze ci go dobrac do koloru
skory.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

Witaminy Centrum na sprzedaz 250tab.100zl
Poroniłam i szukam podobnych przypadków
Wylew w oku
podkrążone oczy
TEstosteron....