Problemy ze wzwodem

1. Data: 2004-04-24 06:44:47

Temat: Problemy ze wzwodem
Od: "grzegorz" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry

Mam wstydliwy problem:) mam 23 lata studuje. Od jakiegoś miesiąca jestem z
pewna dziewczyna na powaznie. Wczesniej podczas przygód nie mialem zadnych
problemów z wzwodem. Odkąd jednak planujemy coś więcej wzwód znika... Jest
podczas pieszczot, ale kiedy ona chce mnie piescic to poprostu znika...
Jestem zrozpaczony, Ona takze bo mysli ze mi się ne podoba. Cały czas o tym
myślę jestem bardzo nerwowy. Wzwód pojawia się tylko w nocy gdy się
przebudzam i do tego jest dosyć silny. Co robić pomóżcie?? Myślę ze nie
jestem 23 letniem impotentem ? ;) dowidzenia

2. Data: 2004-04-24 10:58:06

Temat: Re: Problemy ze wzwodem
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się tylko w nocy gdy się przebudzam i do tego jest dosyć silny. Co
> robić pomóżcie?? Myślę ze nie jestem 23 letniem impotentem ? ;)

Jest to problem natury psychicznej. Odpowiedz na to pytanie mozesz znalezc
na www.google.pl (wystarczy poszukac)

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-04-24 11:10:33

Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to problem natury psychicznej. Odpowiedz na to pytanie mozesz znalezc
> na www.google.pl (wystarczy poszukac)

hehe no to co mozna z tym zrobic? isc do psychologa????
straszne rzeczy sie dzieja jak sie czlowiek chce postarac ... akurat na
odwrót. no zobaczymy

4. Data: 2004-04-24 12:01:42

Od: "Grzegorz Iwanek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> hehe no to co mozna z tym zrobic? isc do psychologa????
> straszne rzeczy sie dzieja jak sie czlowiek chce postarac ... akurat na
> odwrót. no zobaczymy

Popierwsze google to cie napewno nie wylecza,
jezeli podejrzewasz u siebie w/w zaburzenia to udaj sie do kogos kto ma
pojecie w temacie (czyt. seksuolog), a moze rozmowa z psychologiem
wystarczy.

-ps. twoj problem moze tez zniknac sam po jakims czasie.

5. Data: 2004-04-24 13:06:32

Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A propo tez zauważyłem że często rano po przebudzeniu mam wzwód moze mi ktoś
wyjaśnić dlaczego tak sie dzieje? Napewno nie z powodu snów :-) Mam 22 lata
i ogolnie nie mam problemów seksualnych. Chciałem tylko spytać o naturę tego
zjawiska.

6. Data: 2004-04-24 13:35:53

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

> [...]
> i ogolnie nie mam problemów seksualnych. Chciałem tylko spytać o naturę tego
nad ranem jest najwieksze stezenie testosterony we krwi u mezczyzn -
nie pamietam dlaczego ale ma to bezposredni zwiazek z sytuacją

7. Data: 2004-04-24 18:44:19

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 24 Apr 2004 14:01:42 +0200, na pl.sci.medycyna, Grzegorz Iwanek
napisał(a):

> jezeli podejrzewasz u siebie w/w zaburzenia to udaj sie do kogos kto ma
> pojecie w temacie (czyt. seksuolog), a moze rozmowa z psychologiem
> wystarczy.

Ja bym jednak przede wszystkim zasugerowala szczera i powazna rozmowe z
dziewczyna. Na spokojnie, bez jakichs niezdrowych emocji.
Wytlumaczenie jej ze cala ta sytuacja nie wynika z tego ze ona sie nie
podoba a wrecz przeiwnie. Ze bardzo na niej chlopakowi zalezy, ze tak
bardzo chce by im bylo dobrze ze konczy sie to tak jak konczy.

Bo stres zwiazany z desperacka proba "sukcesu", presja ze strony partnerki
"na pewno Ci sie nie podobam i to dlatego!" - nawet nie wypowiedziana ale
dana odczuc - to blokady ktore samemu, we wlasnym zakresie trzeba pokonac.
Sam autor watku pisze ze ciagle o tym mysli i to go stresuje.

A poza tym - mile otoczenie w trakcie, nie stresujace, odprezajaca muzyka i
byc moze - zmiana "scenariusza" - jesli zanik wzwodu pojawia sie w jakims
konkretnym momencie - to moze go uniknac? Przynajmniej na jakis czas?
Skoro pojawia sie w chwili gdy partnerka przejmuje inicjatywe - to moze na
jakis czas - poprosic ja by owszem - byla aktywna - ale do pewnego momentu?

Jesli dziewcze jest ok - powinna to wszystko zrozumiec i pomoc chlopakowi.
A to wlasnie jej pomoc i wsparcie jest teraz najwazniejsze. Nie rozczulanie
sie, nie mowienie ze kiedys bedzie dobrze lub ze nic sie nie stalo.
Stalo sie, a i owszem i trzeba cos z tym zrobic. Ale przy odrobinie dobrych
checi wszystko skonczy sie eee... pomyslnie :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

8. Data: 2004-04-24 21:11:27

Od: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lata
> i ogolnie nie mam problemów seksualnych. Chciałem tylko spytać o naturę

to nie zadne testosterony. Zauwaz, ze jak rano wstajesz idziesz sikac....
Mezyczna po dlugiej nocy bez sikania ma tego moczu juz tak duzo, ze obciera
on o poczatek cewki moczowej, czesto troche moczu wydostaje sie nawet do
zoledzia - co powoduje pobudzenie pracia i poranny wzwod

czesto mowi sie o obecnosci WRÓŻKI-EREKCJUSZKI :) HAHA

9. Data: 2004-04-24 21:12:07

Od: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzegorz" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przebudzam i do tego jest dosyć silny. Co robić pomóżcie?? Myślę ze nie
> jestem 23 letniem impotentem ? ;) dowidzenia

pogadaj z wróżką-erekcjuszką
mi pomogło.

10. Data: 2004-04-25 12:32:07

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi ktoś wyjaśnić dlaczego tak sie dzieje? Napewno nie z powodu snów
> :-) Mam 22 lata i ogolnie nie mam problemów seksualnych. Chciałem

Tez tak mam :P
Jakies dziwne. :)

--
Pozdr. Hektor

s-m
Jak zdobyc krew?
Proszę o OBIEKTYWNĄ opinię
zatkany nos
Alzheimer - szokujący postęp choroby....