Problemy żołądkowe??

1. Data: 2005-02-05 19:07:48

Temat: Problemy żołądkowe??
Od: "Belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od dluzszego czasu mam problemy z żołądkiem i jelitami. Byłem u lekarza ale
kazal mi się tylko zdrowiej odzywiac a samo przejdzie. Problem dotyczy tego
że co jakiś czas mam napady jak ja to nazywam kolki w jelitach. Jest to taki
ból jakby poniżej pępka nie przeszywał. Trwa to chwile po czym dostaję
skurczu jelit kończące się rozwolnieniem, po czym znów wystko zaczyna się od
nowa i trwa tak z godzine. Objawy pojawiaja się nierównomiernie, tzn. o
roznych porach i róznych odstepach. czasem jest tak że cos zjem cięższego i
mam problem a czasem zjem bardzo niezdrowo i nic się nie dzieje. czy mam tym
zacząć sie martwić?? Lekaz chyba ma słaba receptę na to aby tylko zdrowo sie
odzywiać. Może powinienem zrobić jakies badania? On nigdzie mie nie
skierował, sam nie wiem co robić? Dzis zjadłem 4 placki ziemniaczane i się
zaczęło:-(. Muszę cos zrobic moze cos poradzicie jakie badania i gdzie się
udac z tym w Krakowie.
Pozdrawiam i dzieki.

--
Belgrano
Piotr Jan Piguła

2. Data: 2005-02-05 20:53:28

Temat: Re: Problemy żołądkowe??
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości

> Od dluzszego czasu mam problemy z żołądkiem i jelitami.
[...]
>Dzis zjadłem 4 placki ziemniaczane i się zaczęło:-(.

Moze dokladnie rejestruj co jadles, po jakim czasie odczuwasz takie
dolegliwosci. Moze placki popiles mlekiem?
Latwiej bedzie lekarzowi ciebie zdiagnozowac.
Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

3. Data: 2005-02-06 10:29:03

Od: "Kamil" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam to samo :)i tez ciezko mi stwierdzic po czym to dokladnie.Czasami
pomagaja krople zoladkowe.

4. Data: 2005-02-06 13:35:16

Od: "Belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze dokladnie rejestruj co jadles, po jakim czasie odczuwasz takie
> dolegliwosci. Moze placki popiles mlekiem?
> Latwiej bedzie lekarzowi ciebie zdiagnozowac.
Oto chodzi że czasem zjem np. pierogi z kapustą i nic nie jest a czasem coś
lżejszego i wystarczy. Na pewno ma to związek z jedzeniem ale jest chyba nie
normalne aby takie historie działy się u 27 latka. Chyba robi się jakies
badania?

5. Data: 2005-02-06 18:29:38

Od: "Kamil" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz,chyba rzeczyiwscie dobra opcja byla by zeby zapisywac co sie je i to
analizowac.U mnie np czesciej zdarzaja sie te "przygody" w czasie wakacji
gdy jem duzo owocow z dzialki.Po winogronach diarhea gwarantowana:)

6. Data: 2005-02-08 12:11:58

Od: "aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

może to wrzody a najlepsze badanie to gastroskopia :(((

7. Data: 2005-02-08 18:17:35

Od: "Łukasz Bojarski" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

A czy Twoje dolegliwosci zdarzaja sie tez w nocy i budza Cie ze snu? Moze
nasilone sa nad ranem? Jesli nie budzisz sie w nocy, za to rano czujesz sie
gorzej, nie mozna wykluczyc zespolu jelita drazliwego. Taka jest po prostu
Twoja "uroda". Podloze tego typu "schorzenia" czesto ma podstawy
psychologiczne i dotyka ludzi nadwrazliwych. Zasadniczo osoby z tym zespolem
nie maja powodow do obaw , bo sa to zaburzenia czysto funkcjonalne. Jednak,
kazdy taki epizod nalezaloby zdiagnozowac, wiec dobrze,ze poszedles do
lekarza.Obserwuj sie, jesli cos sie zmieni np. pojawi sie goraczka lub krew w
stolcu, koniecznie skontaktuj sie z lekarzem...

pzdr!
Lukasz

8. Data: 2005-04-14 07:59:22

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

> [...]
> zaczęło:-(. Muszę cos zrobic moze cos poradzicie jakie badania i gdzie się

Tiki nerwowe i nie tylko bardzo proszę o pomoc
Ile powinni zarabiać lekarze?
Krew w spermie
Gdzie ?
kompleksowe badanie zdrowia