Program do układania podziału godzin

1. Data: 2008-04-21 18:23:52

Temat: Program do układania podziału godzin
Od: "Arek" <adebosz@WYRZUC_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może ma doświadczenia z programem do układania podziału godzin
"Plan lekcji w szkole" firmy Astar 05 http://www.astar05.pl/plan.html
(wersja maxi)? Rzeczywiście układa sensowne podziały i jest taki dobry jak
się chwalą? Może jakaś dobra, łatwa w obsłudze i tania alternatywa?
Arek

--
Po cóż żyjemy, jeśli nie po to, by życie uczynić łatwiejszym dla siebie
nawzajem?

2. Data: 2008-04-21 19:48:22

Temat: Re: Program do układania podziału godzin
Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek <adebosz@wyrzuc_too2.pl> napisal:
> [...]
> (wersja maxi)? Rzeczywiście układa sensowne podziały i jest taki dobry jak
> się chwalą? Może jakaś dobra, łatwa w obsłudze i tania alternatywa?

Vulcan?
http://www.vulcan.edu.pl/

Dla nas podjeli sie nawet sporych przerobek pod specyfike
wydzialu politechniki, "nieco" roznego w zachowaniach
od typowej szkoly podstawowej/sredniej.

Jacek

3. Data: 2008-04-22 10:50:26

Od: g672 <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek pisze:
> [...]
> (wersja maxi)? Rzeczywiście układa sensowne podziały i jest taki dobry
> jak się chwalą? Może jakaś dobra, łatwa w obsłudze i tania alternatywa?

Ja ukladam plan tym programem od kilku lat i jestem zadowolony.
Oczywiscie poczatki byly trudne ;). Mam tez Vulcana, ale nie mam ochoty
uczyc sie od nowa...
pozdr.

4. Data: 2008-04-24 15:32:00

Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Skuteczny i darmowy serwis do układania planów zajęć
(www.PlanZajec.pl) : <a href="http://www.planzajęć.pl">Układanie
planów zajęć</a>.

informatyka uzupełniające - gdzie?
Monika Luft we Wrocławiu