Szkoły kolejowe - wykaz

1. Data: 2008-04-07 14:19:39

Temat: Szkoły kolejowe - wykaz
Od: "Mariusz W." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pod poniższym adresem umieściłem stworzony przeze wykaz wszystkich szkół
kolejowych w Polsce, łącznie z wyszczególnionymi przemianami i ich obecnymi
nazwami. Podstawą było Rozporządzenie Prezesa RM ws. nadania statutu MTiGM z
1997r., portal nasza-klasa.pl, oraz strony obecnych szkół.

Proszę o znajdowanie błędów i niedociągnięć.

http://mariusz.1990.fm.interia.pl/szkoly_kolejowe.do

Mariusz W.
m...@p...fm

2. Data: 2008-04-08 11:25:06

Temat: Re: Szkoły kolejowe - wykaz
Od: "Slawek M <z pracy>" <esem22<nie_dla_spamu>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brakuje
Przedszkole PKP nr1 w Skarżysku
likwidacja
Przedszkole PKP nr2 w Skarżysku
likwidacja

Użytkownik "Mariusz W." <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> 1997r., portal nasza-klasa.pl, oraz strony obecnych szkół.
>
> Proszę o znajdowanie błędów i niedociągnięć.

Poprawienie wyniku matury.
Kiedy będzie podwyżka dla nauczycieli?
Co myślicie o panu Giertychu?
Co myślicie o obecnym ministrze edukacji?
Różnice programowe?