Projekt zlozony w Wydziale Architektury

1. Data: 2002-08-18 08:31:38

Temat: Projekt zlozony w Wydziale Architektury
Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj post w zasadzie dotyczy
wczesniejszego: "Gdzie wykaz prac wymagajacych zgloszenia w Wydziale
Architektury ?"
z 16.08.2002

Czy zdazylo sie juz komus cos takiego, ze
w odpowieedzi na zlozony projekt. adaptacji mieszkania na lokal uzytkowy,
w Wydzile Architektury
otrzymal pismo w ktorym powiadamia sie o
o skierowaniu sprawy samowolnej adaptacji do
Posiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
a pismo to::

- dotyczy nieruchomosci innego wlascicela (inny adres)
- dotyczy innej osoby (tzn. Pana Bednorza), kiedy ja nazywam sie Bednarz
- powoluje sie na 65 art. Kodeksu postepowania Administracyjnego ktory mowi
ze jezeli
podanie wniesiono do niewlasciwego organu ten przesyla je do wlasciwego -
czyli
jakoby projekt adaptacji nie mial byc skladany w Wydziale Architektury ?

Jezeli powuzsze gafy potraktowac jako bledy to mamy
swoisty rekord !
W pismie urzedowym zawierajacym 7 linijek mamy 3 powazne bledy !

Wszystko dzieje sie w Rudzie Slaskiej a ja chyba zmuszony bede
zalozyc jakas strone WWW zeby sprawy ujrzaly swiatlo dzienne
i bede musial zaczac stosowac chyba metody Leppera ...
gdyz w tym kraju inaczej sie chyba nie da (tzn. da sie - mozna chyba jeszcze
przez lapowki)

TB