Promocja aptek

1. Data: 2007-03-21 19:04:58

Temat: Promocja aptek
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej. Chciałabym troche zająć sie wyglądem apteki z punktu widzenia pacjenta.
Mam pytanko jak myślicie co powinnam najbardziej wyeksponować? jak powinny
wyglądać półki itp przy pierwszym stole obok których stoi pacjent. Chodzi mi
głównie jak i co i gdzie poukładać żeby było " promocyjnie" i żeby pacjent
miał ochotę to kupić
dzieki za wszelkie info

2. Data: 2007-03-27 07:29:11

Temat: Re: Promocja aptek
Od: "justyna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eksponujesz OTC, Rx do szuflad; leki grupujesz tematycznie, np. ból,
niestrawność, witaminy i podpisujesz regał/półkę, na ktorej stoją;
eksponujesz marki znane i reklamowane oraz to, co cię najlepiej sprzedaje;
możesz zastosować multifacing czyli po kilka opakowań (3) tego sameo
produktu obok siebie; dobre półki to te na wysokości wzroku, w
okolicach "okienka" i z prawej strony od wejścia- to by były podstawy, tylko
nie przesadź

3. Data: 2007-03-27 13:33:54

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyna " <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> produktu obok siebie; dobre półki to te na wysokości wzroku, w
> okolicach "okienka" i z prawej strony od wejścia- to by były podstawy,

Dziękuję bardzo za odpowiedz

4. Data: 2007-03-29 18:30:15

Od: frankowski <f...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciupa napisał(a):
> [...]
> pacjent. Chodzi mi głównie jak i co i gdzie poukładać żeby było "
> promocyjnie" i żeby pacjent miał ochotę to kupić

Polecam opracowania prof.Henryka Mruka - koleś generalnie zajmuje się
marketingiem w farmacji. Zobacz tę pozycję:
http://www.lideria.pl/sklep/opis?nr=69961

Poza tym :
http://www.prosper.pl/Aktywna%20sprzedaz%20prof%20He
nryk%20Mruk.ppt

Postaraj się też śledzić wykłady Mruka na punkty na targach.

Powodzenia

Niezgodność recepturowa
Xetanor , zamiennik seroxatu , czy jest już ???
tech farm. place mozliwosci etc?
kierownik figurant
Meble apteczne sprzedam Kraków/Niepołomice