Promocje w YR

1. Data: 2003-03-22 12:47:30

Temat: Promocje w YR
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Mam pytanie do dziewczyn kupujących kosmetyki w sklepach Yves Rocher - jak
często można się tam spodziewać promocji? Poluję na prasowany puder
Luminelle i matujący Mati Zone-T. Czy te kosmetyki bywają w ogóle w promocji
w sprzedaży sklepowej?
Pozdrawiam,
Ula

1. Data: 2003-03-22 13:28:18

Temat: Re: Promocje w YR
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poluję na prasowany puder
> Luminelle i matujący Mati Zone-T. Czy te kosmetyki bywają w ogóle w
promocji
> w sprzedaży sklepowej?

Mati-Zone T bywał po 14,50. Nie wiem, ile kosztuje w tej chwili, czy już jak
zwykle - 29.00.
Ola

1. Data: 2003-03-22 15:48:37

Od: "Anador" <p...@i...pl_usun_antyspamy> szukaj wiadomości tego autora

> Mati-Zone T bywał po 14,50. Nie wiem, ile kosztuje w tej chwili, czy już
jak
> zwykle - 29.00.
> Ola

Witam, jestem po raz pierwszy na grupie, (tzn. podczytuje od jakiegoś czasu
i korzystam z rad). Właśnie wróciłam zYR i informuję, że Mati-Zone T
kosztuje 20.90 - promocja. Na pudry niestety nie zwróciłam uwagi.
Ania

1. Data: 2003-03-22 17:35:12

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anador" <p...@i...pl_usun_antyspamy> wrote in message

> [...]
> i korzystam z rad). Właśnie wróciłam zYR i informuję, że Mati-Zone T
> kosztuje 20.90 - promocja. Na pudry niestety nie zwróciłam uwagi.

Dzięki serdeczne dziewczyny! Gdyby jeszcze ktoś podpowiedział mi coś na
temat pudru, chociaż to, jak często on jest w promocji, byłabym bardzo
wdzięczna.
Ula
P.S. Ania - ja też dopiero dziś zaczęłam się odzywać, dotychczas tylko
czytałam :-)

1. Data: 2003-03-22 17:52:32

Od: "Anador" <p...@i...pl_usun_antyspamy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wdzięczna.
> Ula
> P.S. Ania - ja też dopiero dziś zaczęłam się odzywać, dotychczas tylko

W takim razie cieszę się, że mogłam Ci pomóc i serdecznie pozdrawiam "na
nowej drodze"
Ania

1. Data: 2003-03-31 00:11:24

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> często można się tam spodziewać promocji? Poluję na prasowany puder
> Luminelle i matujący Mati Zone-T. Czy te kosmetyki bywają w ogóle w

Wiesz co najlepiej zrobisz jeżeli zażyczysz sobie katalogu z firmy YR.
Regularnie będziesz miała przyszyłane wiadomości na temat cen kosmetyków
(nie mówię tu o promacjach 2 za 1 czy - 30%). Ceny te przeważnie są
porównywalne z cenami sklepowymi. Przynajmniej tak jest w Radomiu :-)

pozdrawiam

Piernix

1. Data: 2003-03-31 08:08:24

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piernix" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> (nie mówię tu o promacjach 2 za 1 czy - 30%). Ceny te przeważnie są
> porównywalne z cenami sklepowymi. Przynajmniej tak jest w Radomiu :-)

No tak, tylko widzisz, mnie chodzi o kupienie tego pudru w promocji, a
promocje katalogowe nie pokrywają się z tymi sklepowymi. Z kolei zamawianie
z katalogu u mnie nie ma sensu, bo kupuję pojedyncze sztuki kosmetyków, więc
nawet jeśli zamówię tam coś w promocyjnej cenie, to wyjdzie na to samo, co
gdybym kupiła w sklepie - przez koszty przesyłki.

> pozdrawiam
>
> Piernix

Pozdrawiam również,
Ula