Propozycja richelieu.

1. Data: 2005-02-12 17:56:22

Temat: Propozycja richelieu.
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dawno temu wyszywałam faftem Richelieu, obecnie wyszywam faftem krzyżykowym
w związku z tym mam kilka gazetek "HAFT Richelieu" "Wydawnictwo Joanna"
1/95(3), 1/97(4) (5) (6) 1/98(7), 1/99(9), 2/99(10), 1/00(11).
Propozycja moja polega na tym że mogę pożyczyć te gazetki komuś kto wie co
już było na grupie ze wzorów. Na dodatek ja nie za bardzo wiem jak te wzory
zeskanować. Jeżeli któraś z grupowiczek chce to wyślę poczta bądź jeżeli
blisko Gdyni to dowiozę gazetki na jakiś nieokreślony dłuższy czas.
Też chcę mieć swój wkład w grupę więc stąd moja propozycja, szkoda żeby
leżały schematy niewykorzystane.
Pozdrawiam Ania z Gdyni.