(druty)Jak zrobic kolo?

1. Data: 2005-02-12 15:51:46

Temat: (druty)Jak zrobic kolo?
Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mam prosbe pewnie ktroas z Was wie jak to zrobic. Zamarzyl mi sie taki
sweterek ktory jest robiony z kola. Nie na okraglo tylko z kola tak jak
serwetki ale niestety nie wiem jak zrobic na drutach kolo. Niestety nie moge
podeprzec sie zdjeciem bo sweterek widzialam w sklepie. Przyjrzalam sie mu dosc
dokladnie ale jakos nie wiem jak zrobic to kolo. Domyslam sie ze pewnie robi
sie tak jak serwetki ale nawet nie wiem jak sie do tego zabrac.Z gory dziekuje
i pozdrawiam.
Aga (Londek)

1. Data: 2005-02-12 16:04:38

Temat: Re: (druty)Jak zrobic kolo?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://tinylink.com/?ChDbVfGMzd
dyskusja chyba o takim swetrze jak piszesz

Monika (Hannover)

1. Data: 2005-02-12 16:17:37

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nieten sweterk ale serdecznie dziekuje. Szkoda tylko ze rosyjskiego nie
chcialo sie uczyc:(
Pozdrawiam z wietrznej dzisiaj anglii.
Aga (Londek)

1. Data: 2005-02-13 10:59:51

Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <wiuram napisał(a):

&gt; Witam! Mam prosbe pewnie ktroas z Was wie jak to zrobic. Zamarzyl mi sie taki
&gt; sweterek ktory jest robiony z kola. Nie na okraglo tylko z kola tak jak
&gt; serwetki ale niestety nie wiem jak zrobic na drutach kolo.
Witaj,
wzor i opis slicznego swetra (sloneczny kolor) byl w ktorejs z letnich Sandr z ub.
roku. Mam (tylko
ang. wersje), ale po przeprowadzce kompletnie nie wiem gdzie.
Ogolnie: kolo do sweterka robi sie jakby promieniscie: wyobrazasz to sobie od srodka
i do srodka
dodajac oczka na okroglo; (NIE tak jak robi sie serwetke, na okraglo; to cos innego).
Poszukaj albo
Sandry, albo popytaj dziewczyny. Opis byl w miare jasny; ale mi wytlumaczyla to
dziewczyna na
forum Hafcikow. (dziekuje jeszcze raz!) Sweterek skladal sie z dwu kol + rekawy. Dwa
polkola
zachodzily na siebie na przodzie, a srodek kola wypadal pod pacha. Jesli to o ten Ci
chodzi to
na pewno ktos to ma. Ja kiedys znajde, ale to moze dluuugo potrwac....
Anna
O.C_P

Niestety nie moge
&gt; podeprzec sie zdjeciem bo sweterek widzialam w sklepie. Przyjrzalam sie mu dosc
&gt;
&gt; dokladnie ale jakos nie wiem jak zrobic to kolo. Domyslam sie ze pewnie robi
&gt; sie tak jak serwetki ale nawet nie wiem jak sie do tego zabrac.Z gory dziekuje
&gt; i pozdrawiam.
&gt; Aga (Londek)
&gt;

1. Data: 2005-02-13 17:17:15

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj
> wzor i opis slicznego swetra (sloneczny kolor) byl w ktorejs z letnich Sandr
z ub. roku. Mam (tylko
> ang. wersje)
-Jakbys dokopala sie do tej sandry to bylabym wdzieczna bo ja niestety nie mam
dostepu zupelnego do takich zrodel.Miszkam teraz w Lodynie(Londek) i wszystkie
moje archiwa sa w Polsce a wlasciwie to nie wiem gdzie bo sepy rozdarly
wszystko co mozliwe.
> Ogolnie: kolo do sweterka robi sie jakby promieniscie: wyobrazasz to sobie od
srodka i do srodka
> dodajac oczka na okroglo;
-Nie bardzo jeszcze to moge sobie wyobrazic ale jakos to moze ugryze.
Bardzo dziekuje za podpowiedz
Pozdrawiam Aga

1. Data: 2005-02-14 13:36:37

Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiuram napisał(a):
(...)
Witaj,
wyslalam podpowiedz na adres prywatny, mozesz jeszcze zagladnac na forum hafcikow.
Nic wiecej
mi na razie nie przychodzi do glowy innego, niz poszukac sandry?
Pozdrawiam,
Anna
O.C_P

xxx Shalee