Propozycja spotkania grupy pl.rec.kuchnia

1. Data: 2007-02-28 11:24:05

Temat: Re: Propozycja spotkania grupy pl.rec.kuchnia
Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Ja w weekend na 99% się nie pojawię, bo weekendy mam dla rodziny.
> Taki priorytet i tyle.

A co szkodzi zabrać rodzinkę? Miejsce super, las, koniki. Dla każdego coś
ciekawego. W sumie jak sobie pomyślę to ja na każdy wyjazd zabieram
rodzinkę. Nawet na zlot miłośników pojazdów militarnych ;-)))
Z drugiej strony równie chętnie jeżdzę z żoną na jej zloty mamusiek ;-))) I
jak na razie obojgu nam to bardzo odpowiada a mały jest w siódmym niebie.
pozdrawiam
Sławek

2. Data: 2007-02-28 11:55:14

Temat: Propozycja spotkania grupy pl.rec.kuchnia
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wątku restauracyjnym wykluła się propozycja spotkania grupy w wakacje,
koło czerwca w restauracji u Gosi Plitmik. Propozycja jest chwilowo luźna,
ale mam nadzieję na jej doprecyzowanie. Czasu do lata na to chyba wystarczy.
Termin miło by było dostosować do pobytów w Polsce chociaż kilku grupowiczów
z zagranicy.
Osobiście jestem za spotkaniem w środku tygodnia w porze obiadowej - tak
żebym mogła dojechać tam i wrócić jednego dnia. Mam nadzieję, że wszystko da
się uzgodnić.
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

3. Data: 2007-02-28 13:55:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>ale mam nadzieję na jej doprecyzowanie. Czasu do lata na to chyba
>wystarczy. Termin miło by było dostosować do pobytów w Polsce chociaż kilku

he, he czyli chodzi o mnie :))))

gratulacje dla Gosi! powodzenia i brawo!

iwon(K)a

4. Data: 2007-02-28 14:03:29

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żebym mogła dojechać tam i wrócić jednego dnia. Mam nadzieję, że wszystko

Pomysł świetny. Jestem ZA, choć jak już wcześniej pisałam, z prk korzystam
raczej biernie i pewnie jestem mało znana. Ale za to ja Was znam dobrze ;-)
No i mam sporo znajomości z innych grup ;-)
Termin czerwcowy jest moim zdaniem bardzo dobry.
Później mógłby być problem, bo wakacje, urlopy itp.

N.

5. Data: 2007-02-28 15:20:45

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:es3qk4$eiq$1@news.onet.pl...
> [...]
> mogła dojechać tam i wrócić jednego dnia. Mam nadzieję, że wszystko da się

Wszystko mi pasuje poza srodkiem tygodnia w porze obiadowej :)

Pozdrawiam

Kajetana Kinga

6. Data: 2007-02-28 15:42:14

Od: "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana_Kinga aka Słowotok" <k...@g...pl> napisał
w wiadomości news:es46jn$1g1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> wiadomości news:es3qk4$eiq$1@news.onet.pl...
>
> Wszystko mi pasuje poza srodkiem tygodnia w porze obiadowej :)

A to tak jak nam ;) wygodniej byłoby w weekend, ale co tam, mało się
udzielam, ostatnio wcale, ale mimo wszystko jeszcze przegladam grupę
codziennie .
I miło że to w mojej okolicy akurat, bo nabrałam ochoty na dobre jedzenie i
mały wypadzik :)))
TŻowi też pewnie się pomysł spodoba :)

pozdrawiam

wcale nie nowa, ale mało aktywna Magda ( obserwatorka ;)

7. Data: 2007-02-28 16:09:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Feb 2007 16:20:45 +0100, Kajetana_Kinga aka Słowotok
<k...@g...pl> wrote:

> [...]
>wiadomości news:es3qk4$eiq$1@news.onet.pl...
>
>Wszystko mi pasuje poza srodkiem tygodnia w porze obiadowej :)

a mnie termin - bede w PL przez 1. polowe maja i jakos nie
wyjdzie mi, zeby od razu wracac :P ale pomysl popieram, bo
wszelakie poprzednie spotkania byly SWIETNE

Pierz, po wielu spotkaniach (takze takich znagla, w kolejce do
kasy w auchanie w Piasecznie :PPP)
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2007-02-28 16:11:11

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
>
> he, he czyli chodzi o mnie :))))

A jest jakaś szansa, żebyś się pojawiła?
6 lat temu w Gdańsku była i Magda B. i Krysia starannie opakowana...

9. Data: 2007-02-28 16:15:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Feb 2007 17:11:11 +0100, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>U?ytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

>A jest jaka? szansa, ?eby? si? pojawi?a?
>6 lat temu w Gda?sku by?a i Magda B. i Krysia starannie opakowana...

ale nie w tym samym momencie.....

pierz, wtedy tam byl - pierwsze spotkanie chyba, udokumentowane
zdeciami
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2007-02-28 16:16:05

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:n7abu2154mt6aj9neiiq8m0b3mgf53geb5@4ax.com...

> [...]
> wszelakie poprzednie spotkania byly SWIETNE
>
> Pierz, po wielu spotkaniach (takze takich znagla, w kolejce do

Możemy się znowu spotkać w kasie w Auchan w Piasecznie, ale można by też
ogólny termin zrobić majowy...
Można też zmienić miejsce na Warszawę. Ma ktoś restaurację w stolicy lub
okolicach? ;-)
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

naleśniki z serem