Re: Propozycja spotkania grupy pl.rec.kuchnia

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Propozycja spotkania grupy pl.rec.kuchnia
Date: Wed, 28 Feb 2007 16:09:39 +0000

On Wed, 28 Feb 2007 16:20:45 +0100, Kajetana_Kinga aka Słowotok
<k...@g...pl> wrote:

>Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
>wiadomości news:es3qk4$eiq$1@news.onet.pl...
>
>Wszystko mi pasuje poza srodkiem tygodnia w porze obiadowej :)
>
>Pozdrawiam
>
>Kajetana Kinga

a mnie termin - bede w PL przez 1. polowe maja i jakos nie
wyjdzie mi, zeby od razu wracac :P ale pomysl popieram, bo
wszelakie poprzednie spotkania byly SWIETNE

Pierz, po wielu spotkaniach (takze takich znagla, w kolejce do
kasy w auchanie w Piasecznie :PPP)
K.T. - starannie opakowana