Prośba

1. Data: 2004-06-03 20:51:10

Temat: Re: Prośba
Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyczyna niesmialosci u kobiet moze tkwic na przyklad w niewielkich
> rozmiarow piersiach

Myślę, że mężczyźni są częściej nieśmiali, przynajmniej we wczesnym wieku
(14-19), niż kobiety. Wiem z własnego doświadczenia i obserwacji
rówieśników. A jak jest dalej, to nie wiem, powiem za 10 lat :-))

Gucio

1. Data: 2004-06-03 20:56:26

Temat: Prośba
Od: "ron" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Prosilbym o podanie jakichs materialow na temat przyczyn niesmialosci i
zwiazanych z tym elementow

1. Data: 2004-06-03 21:20:12

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ron" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> Prosilbym o podanie jakichs materialow na temat przyczyn niesmialosci i
> zwiazanych z tym elementow

cóż za nieśmiałe pytanie... ;))

pozdrowienia

natalia

1. Data: 2004-06-03 21:31:52

Od: "LB" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
>
> Prosilbym o podanie jakichs materialow na temat przyczyn niesmialosci i
> zwiazanych z tym elementow
>
> pozdrawiam

Może znajdziesz coś dla siebie w książce Zimbardo Ph: Nieśmiałość, trochę
szerszy kontekst ale ciekawe: Leary M., Kowalski R., Lęk społeczny; Leary M:
Wywieranie wrażenia na innych (podtytuł O sztuce autoprezentacji).
Pozdrawiam LB

1. Data: 2004-06-03 22:25:33

Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
oloix rewolucje
----------------------- hell's bitchin'

1. Data: 2004-06-04 21:15:37

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ron" <i...@g...pl> wrote in news:c9o39t$433$1@inews.gazeta.pl:

> Prosilbym o podanie jakichs materialow na temat przyczyn niesmialosci i
> zwiazanych z tym elementow

Przyczyny niesmialosci:

U faceta:

- maly penis
- duzy penis

U kobiety:

- male piesi
- za male piersi
- duze piersi
- za duze piersi
- owlosione piersi
- obwisle piersi
- za gruba dupa
- za plaska dupa
- owlosiona dupa
- brak dupy
- za ciasna szparka
- za szeroka szparka
- brzydki ryj
- bardzo brzydki ryj
- za gruba
- za chuda

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Milosc jest slepa, dlatego lubi ciemnosc.

1. Data: 2004-06-06 21:44:56

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gucio; <c9qnbu$jup$5@as2-67.poznan.dialup.inetia.pl> :

> Myślę, że mężczyźni są częściej nieśmiali, przynajmniej we wczesnym wieku
> (14-19), niż kobiety. Wiem z własnego doświadczenia i obserwacji
> rówieśników. A jak jest dalej, to nie wiem, powiem za 10 lat :-))

Ażem musiał otworzyć drugi litr piwa. ;) Pytanie - co jest łatwiejsze
strategia aktywna [agresywna], czy strategia pasywna [grupowa]?

Flyer

Zimbardo
zlot
ufo