Trudne rozmowy...

1. Data: 2004-06-03 21:14:49

Temat: Trudne rozmowy...
Od: "Kominek & Bluzgacz" <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idac sladem redarta, ktory wrzucil niedawno swoja rozmowe z zona,
postanowilismy z Bluzgaczem zrobic to samo i poprosic grupe o pomoc.
Uczciwie uprzedzam, aby wrazliwe osoby nie czytaly tego. Niech przeczytaja
to ci, ktorzy chca nam pomoc...po prostu....

Tytul: "Rozszarpane uczucia"
czesc 1

Obsada
Kominek: czyli Ja
Bluzgacz czyli Bluzgacz

Pewnego razu na gadu-gadu....

Bluzgacz (22:39)
a ty mnie jednak nie kochasz, nie okazujesz tego

Ja (22:39)
oho, znowu to samo

Bluzgacz (22:39)
jebana szowinistyczna swinio

Ja (22:39)
tak, tak...

Bluzgacz (22:40)
ja sie obnazam w gg, w statusie nawet a TY chuju nie raczysz zapytac co u
mnie, nie mowiac juz o wyznaniu milosci

Ja (22:40)
brakuje mi jeszcze "nigdy mnie nie kochales, a wszystkie orgazmy udawales".
Ja (22:42)
masz mi cos jeszcze do powiedzenia ty "jednostrzalowcu" ?

Bluzgacz (22:43)
mam, z innymi mi bylo lepiej, zreszta i tak nie moglibysmy miec dzieci bo
strzelasz slepakami

Ja (22:43)
nie jestes prawdziwym facetem i nigdy nie zrozumiesz, ze facet to powinien
miec duze jaja.
twoje orzeszki sa okropne.

Bluzgacz (22:45)
masz celulit i pomaranczowa skorke, wygladasz odrazajaco kidy paradujesz w
tych swoich zolto-brazowych gatkach po naszej zagrodzie

Ja (22:45)
ty i te twoje osrane bokserki....
Ja (22:45)
myslisz, ze byles w nich atrakcyjny

Bluzgacz (22:45)
twoje chyba:
Bluzgacz (22:46)
ja nosz stringi i ponczochy
Bluzgacz (22:46)
dla Ciebie, ale widze ze bez sensu

Ja (22:46)
tak, ale tobie i tak na mnie nie zalezalo.
nosiles je, bo ci bylo w nich wygodnie..
Ja (22:46)
poza tym nie musiales sciagac stringow przy robieniu kupy, wygodnisiu.

Ja (22:50)
zawsze mnie do kogos porownywales.
jak myslales? jak ja sie wtedy czulem?

Bluzgacz (22:51)
zle mnie rozumiales, chcialem zebys poczul sie dowartosciowany - inni mnie
nie interesowali, tylko TY
Bluzgacz (22:52)
poza tym to cos strasznie duzo czasu spedzasz ostatnio z naszym psem i taki
mily jestes dla niego
Bluzgacz (22:52)
nigdy tak nie bylo

Ja (22:52)
bo ty, egoistyczna swinio, nigdy nie pomyslales, ze tak zwyczajnie moglem
sie w tobie zakochac
Ja (22:52)
szukalem wsparcia.

Bluzgacz (22:54)
zwyczajnie? zawsze po wszystkim zapalales papierosa, potem odwracales sie i
zasypiales, lezac odwrocony tylem i pierdzac mi na podbrzusze, myslisz ze
to romantyczne dla mnie? i dlaczego do chuja zawsze chciales zebym gotowal
ci kapuste i fasole?

Ja (22:55)
dobrze wiesz, dlaczego tego chcialem...
dobrze wiesz!
Ja (22:55)
nie udawaj glupiego teraz

Bluzgacz (22:56)
nie udaje, to ty mnie wkrecasz, jak zwykle odwracasz kota ogonem
Bluzgacz (22:56)
i nie rob mi scen!

Ja (22:57)
czy musialo do tego wszystkiego dojsc?
tak, wiem, widocznie musialo, skoro doszlo.'
ale...czy my bedziemy potrafili jeszcze rozmawiac ze soba jak ludzie?

Bluzgacz (22:58)
chyba juz nigdy, od poczatku do siebie nie pasowalismy, ale wtedy kazdy byl
inny
przeciez my nadajemy na innych falach
wtedy jednak bylismy mlodzi i glupi aby to pojac - teraz za to placimy, ale
dlaczego tak wysoka cene?

Ja (22:59)
emocje....to nas zabija, to zabija nasze uczucie. nie potrafimy pogodzic
uczuc z rozumem, nie potrafimy reagowac rozsadkiem.
nasz zwiazek zdycha.
NIE ZABIJAJMY TEJ MILOSCI DO JASNEJ CHOLERY!
Ja (23:00)
wiem, ze nigdy nie spotkam takiego faceta jak ty. mam chyba syndrom
pierwszego faceta. wiele wody w kiblu spuszcze, zanim na drodze zycia mego
pojawi sie nastepny bluzgacz...

Bluzgacz (23:02)
nigdy sie nie pojawi, bo jest jeden, jedyny i wyjatkowy, tak jak i Ty, ja
juz takiego nigdy nie spotkam, jestes i pozostaniesz moja najwieksza
miloscia, nikomu nie pozwole wiecej przypalac mnie fajka na odbycie i
zgniatac jadra dziadkiem do orzechow, nie pozwole tez nikomu
Bluzgacz (23:02)
na to aby siusial mi na buzie
Bluzgacz (23:02)
tys jeden i tys najwazniejszy dla mnie

Ja (23:03)
wiesz..mysle, ze tli sie nadzieja dla nas...
chyba znalazlem wyjscie...

Bluzgacz (23:03)
jaka?
Bluzgacz (23:03)
no mow

Ja (23:04)
moze pomoga nam na pl.sci.psychologia?

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Wszystko, co robie - robie dla wspomnien

1. Data: 2004-06-03 21:25:18

Temat: Re: Trudne rozmowy...
Od: "redart" <r...@w...op.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kominek & Bluzgacz" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

Moja pomoc polega na tym, że wyciągnąłem Was z KF'u (dzisiaj
KF został wyczyszczony dokumentnie - aż 4 osoby w nim siedziały)
i przeczytałem ... Na razie nic więcej Wam nie zaoferuję, bo brak
mi doświadczenia w gotowaniu fasoli.

1. Data: 2004-06-03 23:07:10

Od: "Nefryt" <N...@N...Com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Uczciwie uprzedzam, aby wrazliwe osoby nie czytaly tego. Niech przeczytaja
> to ci, ktorzy chca nam pomoc...po prostu....

Polecam bardzo dobry srodek, szczegolnie w waszej sytuacji - dwuetyloamidyna
kwasu lizerginowego (2 x dziennie po 100mikrogram na glowe), powinno
pomoc...

1. Data: 2004-06-03 23:14:23

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nefryt" <N...@N...Com> wrote in message

> Polecam bardzo dobry srodek, szczegolnie w waszej sytuacji -
dwuetyloamidyna
> kwasu lizerginowego (2 x dziennie po 100mikrogram na glowe), powinno
> pomoc...

tobie nie pomoglo jak widac, wiec czemu innym wciskasz?
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-06-03 23:27:08

Od: "Nefryt" <N...@N...Com> szukaj wiadomości tego autora

> dwuetyloamidyna
>
> tobie nie pomoglo jak widac, wiec czemu innym wciskasz?

po czym widac ze nie pomoglo? ...i skad wniosek ze akurat w takiej
dawce bralem?

1. Data: 2004-06-04 10:07:02

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kominek & Bluzgacz" w news:Xns94FDED269A9FBKOMINEK@127.0.0.1...
/.../

> Ja (23:03)
> wiesz..mysle, ze tli sie nadzieja dla nas...
> chyba znalazlem wyjscie...

/.../
> moze pomoga nam na pl.sci.psychologia?

Moim zdaniem ten dialog to bezsprzeczny znak ze strony Waszej
świetlanej przyszłości. Nikt obcy Wam tu nie pomoże tak dobrze,
jak sami sobie nawzajem. Nie twórzcie więc chłopcy między sobą
barier - one nie mają tak naprawdę liczących się podstaw.
Uwierzcie w siebie!

Mimo to, pozwolę sobie na opinię. Sądzę, że w tym związku rolę
dominującą powinien (przynajmniej w tym stanie rzeczy) okresowo
przejąć Kominek i niech się Bluzgacz nie pieni z tego powodu.
Wiek potrafi być dostojny a duma piękna (jak komin). Natomiast złość
zaskorupiała, młodość wyszczerbia niepotrzebnie (zawsze jakieś rebluzgi
zasychają i potem to nieprzyjemnie pachnie [się domyślam!!;].

Powodzenia życzę.
;)

S.
ps. gdyby udało się to samo manizjetem...;)))~ to byłaby gratka :).

1. Data: 2004-06-04 10:36:10

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się uśmiałem :)

1. Data: 2004-06-04 10:50:36

Od: "lizaclaiborne" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kominek & Bluzgacz" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> Ja (23:04)
> moze pomoga nam na pl.sci.psychologia?

jestem Liza
kochacie mnie?

--
Liza
"Szczęście nie jest nagrodą, lecz konsekwencją. Cierpienie nie jest karą,

1. Data: 2004-06-04 10:54:01

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> [Kominek & Bluzgacz]
> --
> Wszystko, co robie - robie dla wspomnien

chcecie.. o.. tym.. porozmawiać.. {?}
Edward Robak Kraków, 4 czerwca 2004r. \|/ re:

Prośba
Zimbardo
zlot
ufo