Nucenie melodii

1. Data: 2004-06-03 23:36:10

Temat: Nucenie melodii
Od: m...@o...pl (Maciej) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z grupowiczów może odpowiedzieć mi na pytanie: co to znaczy,
gdy ktoś nieustannie nuci sobie jakąś melodię. W moim otoczeniu jest
tylko jedna osoba, która ma skłonności do nucenia sobie różnych
znanych jej utworów. Z moich obserwacji wynika, że jest ona pod tym
względem nieprzeciętna. Czy takie nucenie coś oznacza, np. zdolności
muzykalne, humanistyczne itp.?

Maciej

1. Data: 2004-06-04 00:49:45

Temat: Re: Nucenie melodii
Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej"
> [...]
> znanych jej utworów. Z moich obserwacji wynika, że jest ona pod tym
> względem nieprzeciętna. Czy takie nucenie coś oznacza, np. zdolności

Zwazywszy na fakt, ze ja tez mam takie sklonnosci, nie wrozy to niczego
dobrego.

1. Data: 2004-06-04 01:42:01

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> wrote in message
> Zwazywszy na fakt, ze ja tez mam takie sklonnosci, nie wrozy to niczego
> dobrego.

Ja nuce w pracy i prawie zawsze podczas tzw. domowych zajec.
Poza tym spiewam swoim dzieciom, ale tylko wtedy, kiedy sa niegrzeczne:)

Kaska

1. Data: 2004-06-04 01:58:14

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <n...@s...ca> wrote in message

> Poza tym spiewam swoim dzieciom, ale tylko wtedy, kiedy sa niegrzeczne:)

Zryta rodzinka.......
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-06-04 06:21:09

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaniem naukowców "robaka w uchu"(nucenie jednego utworu przez cały dzień)-
earworm -doswiadcza 98% ludzi.najczęściej chodzi za nami pierwsza melodia,
która usłyszymy po przebudzeniu...Doktor James Kellaris sugeruje, iż
najlepszym sposobem na powstrzymanie perseweracji melodii jest zwięszenie
natężenia pracy umysłowej."Robak w uchu zjada tylko bezczynne głowy, więc
zajmij się czymś"-radzi badacz.dobrym rozwiazaniem może być wysłuchanie w
całosci uprzykrzonej melodii...Raport opublikował (sierpień 2003)
"Prevention"

za "Charakterami"
Jeannette

1. Data: 2004-06-04 07:24:22

Od: "Aneta" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl (Maciej) napisał(a):

> Witam,
>
> Czy ktoœ z grupowiczów może odpowiedzieć mi na pytanie: co to znaczy,
> gdy ktoœ nieustannie nuci sobie jakšœ melodię. W moim otoczeniu jest
> tylko jedna osoba, która ma skłonnoœci do nucenia sobie różnych
> znanych jej utworów. Z moich obserwacji wynika, że jest ona pod tym
> względem nieprzeciętna. Czy takie nucenie coœ oznacza, np. zdolnoœci
> muzykalne, humanistyczne itp.?
Pospolite natręctwo.
Aneta

1. Data: 2004-06-04 10:14:23

Temat: Re[2]: Nucenie melodii
Od: m...@o...pl (Maciej) szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedź na list [Nucenie melodii]
Z dnia [2004-06-04]

C> Zwazywszy na fakt, ze ja tez mam takie sklonnosci, nie wrozy to
C> niczego dobrego.

Dzięki za odpowiedź :)

Maciej Łabędzki, m...@o...pl,

1. Data: 2004-06-04 11:09:55

Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

a może po prostu to lubi, może lubi muzyke...
Jesli ktos by tu napisał ze czuje sie szczesliwy to podejrzewam ze
zaraz zdiagnozowano by mu nerwice ;)

marta

1. Data: 2004-06-04 13:01:43

Od: "L.D." <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej" <m...@o...pl>
> [...]
> znanych jej utworów. Z moich obserwacji wynika, że jest ona pod tym
> względem nieprzeciętna. Czy takie nucenie coś oznacza, np. zdolności

Wydaje mi sie ze nucenie pod nosem jest dosc powszechne,
ja tak mam, czesto i duzo nuce, idac, robiac cos absorubjacego,
myslac, robie to jakby nieswiadomie, dopiero za chwile dociera
do mnie ze cos sobie podspiewuje.

Raczej nie przypuszczam ze oznacza to zdolnosci muzyczne.
Natomiast jestem przekonany ze "repertuar" odzwierciedla
aktulany stan ducha - a nawet wiecej , ze nuci to moja
uczuciowa nieswiadomosc.
W ten jesli ktos ma problemy z wyartykulowaniem, odczytywaniem
swoich uczuc, czy lęka sie lub wypiera ich uswiadomienie,
nucone melodie mogą byc niezlym ich podglądem i termometrem.

pozdrawiam
L.D.

1. Data: 2004-06-04 18:12:37

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znanych jej utworów. Z moich obserwacji wynika, że jest ona pod tym
> względem nieprzeciętna. Czy takie nucenie coś oznacza, np. zdolności

Brak szacunku dla otoczenia :-)

Adrian

Trudne rozmowy...
Prośba