Nucenie melodii

1. Data: 2004-06-04 19:10:10

Temat: Odp: Nucenie melodii
Od: "Amee" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@o...pl...

> Witam,
>
> Czy ktoś z grupowiczów może odpowiedzieć mi na pytanie: co to znaczy,
> gdy ktoś nieustannie nuci sobie jakąś melodię. W moim otoczeniu jest
> tylko jedna osoba, która ma skłonności do nucenia sobie różnych
> znanych jej utworów. Z moich obserwacji wynika, że jest ona pod tym
> względem nieprzeciętna. Czy takie nucenie coś oznacza, np. zdolności
> muzykalne, humanistyczne itp.?
>
> Maciej

a może jest optymistą, ciągle radosny, zadowolony z życia... albo....
próbuje takiego udawać :-)
Mam kolege który nieustannie nuci, ale jest zgrywusem i w ten sposób maskuje
swoją niepewność i nieśmiałość - ale i tak go wszyscy lubimy, a skoro mu to
pomaga to okej :-)

Amee

1. Data: 2004-06-04 21:11:38

Temat: Re: Nucenie melodii
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl (Maciej) wrote in news:712621048.20040603223853@op.pl:

> Czy ktoś z grupowiczów może odpowiedzieć mi na pytanie: co to znaczy,
> gdy ktoś nieustannie nuci sobie jakąś melodię.

Prawdopodobnie jest gejem i ma raka.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

gdyby glupota umiala latac KOMINEK bylbys odrzutowcem[nusia]

1. Data: 2004-06-08 08:59:14

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 3 Jun 2004 20:42:01 -0500, na pl.sci.psychologia, Pyzol napisal(a):

> Poza tym spiewam swoim dzieciom, ale tylko wtedy, kiedy sa niegrzeczne:)

To dwudziestoletnim "dzieciom" trzeba jeszcze śpiewać?
Chyba jestem zaniedbany :)

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

1. Data: 2004-06-08 09:00:00

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 4 Jun 2004 21:11:38 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, KOMINEK
napisal(a):

> Prawdopodobnie jest gejem i ma raka.

Z przerzutami.

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

Trudne rozmowy...
Prośba
Zimbardo
zlot