Prośba - książka

1. Data: 2006-12-22 11:34:49

Temat: Prośba - książka
Od: "AK" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich w tym przedświątecznym okresie,

Mam wielką prośbę do wszystkich forumowiczów. Czy ktokolwiek posiada książkę
Alice Miller "Dramat udanego dziecka". Szukam jej już od 2 tygodni ( w
necie, w księgarniach, wydawnictwie ) i nic.

Więc może ktoś z was ma do niej dostęp i mógłby ją odsprzedać....

Żona jest w ciąży i jej lekarka poleciła aby poszukała tego tytułu i
poczytała sobie..... Więc staram się w jakikolwiek sposób jej pomóc.....

Pozdrawiam bardzo serdecznie,

AK

2. Data: 2006-12-22 20:04:25

Temat: Re: Prośba - książka
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AK" napisał:

> Szukam jej już od 2 tygodni ( w necie, w księgarniach,
> wydawnictwie ) i nic.

Znalazłam w necie po 3 minutach poszukiwań... Oj, lenistwo
przedświąteczne!
Podać na priv czy tu i ryzykować, że wszyscy się rzucą? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 77.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

Jak to jest z tymi sondażami ?
Stres
Choinka psp