Prośba o obiektywną ocenę

1. Data: 2007-09-12 14:43:07

Temat: Prośba o obiektywną ocenę
Od: "Konrad Milczar" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moja dziewczyna wybiera sie na wieczor panienski do swojej kolezanki.
Skladaja sie na striptizera - taki prezent dla przyszlej panny mlodej. Czy
ja, bedac cholernie zly o taki prezent i taka atrakcje na tej zabawie,
jestem staroswiecki lub nie znam sie na "zartach"? Mialem ochote powiedziec
swojej dziewczynie co o mysle na ten temat i zabronic jej wyjscia na ten
wieczor. Jednak w ostatniej chwili ugryzlem sie w jezyk bo szczerze mowiac
nie jestem pewien czy bylaby to wlasciwa reakcja.

Pomyslalem, ze majac odpowiedzi innych osob, bede bardziej obiektywny w tym
temacie, dlatego bardzo prosze Was o zdanie.

2. Data: 2007-09-12 16:01:45

Temat: Re: Prośba o obiektywną ocenę
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Milczar" <m...@o...pl> wrote in message

> Pomyslalem, ze majac odpowiedzi innych osob, bede bardziej obiektywny w
> tym
> temacie, dlatego bardzo prosze Was o zdanie.

Powinienes zabronic, bo jak tego nie zrobisz to koles ja na pewno ossstro
wyrucha.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

3. Data: 2007-09-12 17:13:28

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Milczar; <fc8u7o$g8p$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
> wieczor. Jednak w ostatniej chwili ugryzlem sie w jezyk bo szczerze mowiac
> nie jestem pewien czy bylaby to wlasciwa reakcja.

Na pewno właściwą reakcją byłoby wyartykułowanie przed samym sobą
własnych obaw i zastanowienie się nad nimi - obawą nie jest "wieczór
panieński ze striptizerem", ale np. to, że facet spodoba się dziewczynie
lub, jak sugeruje bluzgacz, ją przeleci.

Flyer

--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

4. Data: 2007-09-12 18:50:58

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Milczar wrote:

> [...]
> zabronic jej wyjscia na ten wieczor. Jednak w ostatniej chwili
> ugryzlem sie w jezyk bo szczerze mowiac nie jestem pewien czy bylaby

To bardzo dobrze, że się ugryzłeś w język...

Pzdr
Paweł

5. Data: 2007-09-12 18:53:56

Od: "! GENERÓł ! ITALJA ! ÓÓÓ !" <GEN.ITALJA@PÓÓCZTA.ÓNET.ÓL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz napisał:

> "Konrad Milczar" <m...@o...pl> wrote in message

> Powinienes zabronic, bo jak tego nie zrobisz to koles ja na pewno
> ossstro wyrucha.

no ale koleś nie dodał Że jego dziewczyna ma 50 lat waży 120 kilo nie ma
nogi i oka

--
! GENERÓŁ ! ITALJA ! ÓÓÓ !
! SZÓRÓF ! ADMIN ! PÓLESKIGO ! INTERNETÓ !

6. Data: 2007-09-12 18:54:28

Od: "! GENERÓł ! ITALJA ! ÓÓÓ !" <GEN.ITALJA@PÓÓCZTA.ÓNET.ÓL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flyer napisał:
> [...]
> panieński ze striptizerem", ale np. to, że facet spodoba się dziewczynie
> lub, jak sugeruje bluzgacz, ją przeleci.

flejer ómyłeś jusz dzisiaj kible na dworcu ?

7. Data: 2007-09-13 07:32:14

Od: Odbytnica <w...@w...666> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Milczar wrote:

> [...]
> wieczor. Jednak w ostatniej chwili ugryzlem sie w jezyk bo szczerze mowiac
> nie jestem pewien czy bylaby to wlasciwa reakcja.

Obiektywnie sadze, ze gdy bedziesz jej wsadzal czlonka, wyda ci sie to
staroswieckie i ugryziesz ja w jezyk

8. Data: 2007-09-13 10:16:32

Od: Ksiadz Pistolet <k...@n...tace.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 20:53:56 +0200, "! GENERÓł ! ITALJA ! ÓÓÓ !"
napisał(a):

> no ale koleś nie dodał Że jego dziewczyna ma 50 lat waży 120 kilo nie ma
> nogi i oka

Synu!
Jak to mowil jeden drwal ze Stuposian: "Nie wazne ze potwor wazne ze ma
otwor!"

--
Kosciol chwalebnego zaspokojenia, zrzuc kajdany....

9. Data: 2007-09-14 07:41:35

Temat: Re: Prośba o obiektywną ocen
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Odbytnica" <w...@w...666> wrote in message

Czy

> Obiektywnie sadze, ze gdy bedziesz jej wsadzal czlonka, wyda ci sie to
> staroswieckie i ugryziesz ja w jezyk

A ona odgryzie ci fajfusa. W rewanzu.

10. Data: 2007-09-14 12:15:36

Temat: AW: Prośba o obiektywną ocen
Od: "JL" <nospam@invalid> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista:
> "Odbytnica" <w...@w...666> wrote in message

> Czy
> powiedziec
> mowiac

Nie wiem ile masz lat, ja mam wystarczajaco na tyle zeby byc "filozofem"
jesli stac Cie na "gest" to znaczy,
ze jestes o poprzeczke jako facet wyzej niz Ci wszyscy
"doradzcy",(kurwic sie samemu mozna tylko Babie nie).
-mesko-polskie religijne schematy). -kapelusz z glowy przed Twja
dziewczyna za odwage i szczerosc! Nie sadze ze potraktuje to jako
"sport" poniewaz jesli miedzy Wami jest cos wiecej niz tylko sex, to
Twoi "kolesie troche wiecej powiinni zaznajomic sie z literatura -plec
przeciwna! plus emancypacja, Jesli faktycznie doszloby do seksualnego
aktu z Stripzerem, badz pewny nic nie straciles...zastanow sie
dlaczego..!

Odruchowe liczenie sylab - iść do psychologa/psychiatry?
Odwieczny temat...
DLA XL
MOIM...
jutro napisze wam cos