Prośba o objaśnienie opisu zdjęcia RTG

1. Data: 2008-11-07 08:40:39

Temat: Prośba o objaśnienie opisu zdjęcia RTG
Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłby mi ktoś rozszyfrować opis zdjęcia odcinka piersiowego i
lędźwiowego kręgosłupa i objaśnić, czy to jest poważne schorzenie?

Kręgosłup lędźwiowy: prawostronna rotoskolioza, spłycenie
fizjologicznej lordozy, z poziomym ustawieniem kości krzyżowej.
Lumbalizacja trzonu S1 z przemieszczeniem ku przodowi trzonu S1
względem S2
Wpuklenie się płytek granicznych w obręb kolejnych trzonów

Kręgosłup piersiowy: niewielka, lewostronna rotoskoliozaw górnym
odcinku kręgosłupa TH, splycenie fizjologicznej kyfozy.

Jakieś pojedyncze sformułowania znalazłem na googlach, ale nie znam
się na tym, by złożyć to w całość.

Pozdrawiam i z góry dziękuję.