Prosba o opinie - zakup lodowki

1. Data: 2002-09-02 18:53:43

Temat: Prosba o opinie - zakup lodowki
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zjawiam sie na grupie z prosba o pomoc.
Przejrzalem archiwum, watek z 19.08, do FAQ nie udalo mi sie dotrzec (o
ile w ogole jakis jest to niezle go ukryliscie :-) i nie bardzo mi to
pomoglo (znalazlem 2 opinie), wiec liczac na Wasza wyrozumialosc porusze
temat-bumerang :-)

Cytuje posta wyslanego na pl.rec.kuchnia, skad odeslano mnie tutaj:

Brat z zona uciulali ze skromnych nauczycielskich pensji 2000 PLN i
planuja zakup nowej lodowki.

W oko im wpadla taka ( GR-369GQA firmy LG)
http://www.lge.pl/product/household/refrigerator/GR-
369GQA.shtm

Ma ktos moze taka/podobna? Jak sie sprawuje?

Bylbym wdzieczny za podzielenie sie uwagami na temat chlodziarek firmy
LG, ew. polecenie innej firmy/modelu (do 2400 zlociszy).

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin