Prosba o pomoc!!!

1. Data: 2003-08-03 18:46:30

Temat: Prosba o pomoc!!!
Od: Michel <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!

Jestem tutaj na 100% pierwszy raz. Nie wiem czy nie zasmiecam grupy,
czy to dobre miejsce na ten temat. Mianowicie szukam psychologa,
dobrego, przedewszystkim sprawdzonego psychologa, nie pierwszego
lepszego z "gazety". Najlepiej jakby byl z Krakowa lub jego okolic.
Czy ktos potrafi pomoc??? Jesli tak bede bardzo wdzieczny. Sprawa jest
naprawde powazna i wmiare pilna!!! Dzieki!!!

Michal

1. Data: 2003-08-03 20:31:28

Temat: Re: Prosba o pomoc!!!
Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-08-03 Michel napisał(a)

> [...]
> Czy ktos potrafi pomoc??? Jesli tak bede bardzo wdzieczny. Sprawa jest
> naprawde powazna i wmiare pilna!!! Dzieki!!!

Rzuc okiem tu:
http://www.ptp.psychologia.pl/licencje/lista1.htm

Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

"-Prowdy nima!"
"-Hej, dziywce, nie zawse sukoj prowdy. Sukoj przjociela!"
Wanda Czubernatowa, ks. Jozef Tischner

zawisc 'kur domowych'
nerwica i psycholog:(
psychologia milosci.