Prosba o pomoc

1. Data: 2000-01-05 21:50:10

Temat: Prosba o pomoc
Od: Mikołaj Kaźmierczak <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem poprosić Was o pomoc w:
wyjaśnieniu lub znalezieniu aktualnych, nowych tendencji w leczeniu
jednostki chrobowej

CARCINOMA BASSISCELLULARAE (przepraszam z ewentualne błędy w pisowni).

Z problemem tym spotkała się bardzo bliska mi osoba...

Z powazaniem Mikołaj
__ __ ____
|_| |_|_|\___\_\ mailto: m...@p...pl

2. Data: 2000-01-05 23:40:42

Temat: Re: Prosba o pomoc
Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Jan 2000 22:50:10 +0100, Mikołaj Kaźmierczak
<m...@p...pl> wrote and nobody noticed it except me:

> [...]
>
>CARCINOMA BASSISCELLULARAE (przepraszam z ewentualne błędy w pisowni).
>
>Z problemem tym spotkała się bardzo bliska mi osoba...

Powyzsza jednostke chorobowa sie wycina za pomoca noza w marginesie
zdrowych tkanek. Wyleczalnosc poza wyjatkowymi przypadkami wlasciwie
100%. Nie mniej w polskiej mowie jest to rak podstawnokomorkowy.

Marcin Kubicki
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

3. Data: 2000-01-06 11:09:49

Od: "Mikołaj" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Powyzsza jednostke chorobowa sie wycina za pomoca noza w >marginesie
>zdrowych tkanek. Wyleczalnosc poza wyjatkowymi przypadkami >wlasciwie 100%.

To chyba wyjątkowy przypadek :(
Została wycięta jeden raz, a po pewnym czasie nastąpił nawrót.
Aktualnie wycięcie powtórzono.
Moje pytanie brzmi: czy są inne metody oprócz chirurgicznych mogące wyleczyć
(radiologiczne, chemiczne itp.)
Czy za granicą są stosowane inne alternatywne metody.

Z poważaniem Mikołaj

4. Data: 2000-01-09 23:00:54

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (radiologiczne, chemiczne itp.)
> Czy za granicą są stosowane inne alternatywne metody.

Nie taki bardzo wyjątkowy. Chirurg wycinający nie ma mikroskopu w oczach aby
stwierdzić na 100%, że zrobił to w granicach zdrowej tkanki ! Takie rzeczy s
ię zdarzają.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

Off-Topic: Inzynieria Genetyczna - Pilne!
Czy są tu jacys studenci stomy ???
amputacje
Co moze oznaczac powiekszona SLEDZIONA ?
Leukocyty