Prośba o pomoc

1. Data: 2004-08-04 11:55:08

Temat: Prośba o pomoc
Od: "Profil1" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze!

Od kilku lat moja dziewczyna boryka się z bardzo silnym bólem serca. Ból ma
charakter ostrego kłucia. Pojawia się bez wyraźnej przyczyny i w różnych
porach dnia. Sam atak pojawia się kilka razy w miesiącu. Trwa zwykle od 5 do
15 minut po czym ustępuje. Z reguły jest to przewlekły ból, jednak czasami
chwyta na kilka minut po czym po minucie, dwóch przerwy znów się pojawia
(trwa do do 15 minut). Według lekarza rodzinnego ból ten ma podłoże
nerwicowe, jednak nic na to nie wskazuje, gdyż pojawia się on przeróżnych
momentach często nie mających wspólnego ze zdenerwowaniem. Rok temu Kasia
miała robione badanie EKG, lecz według opini lekarza, wszystko jest w
porządku.
W jednej z publikacji internetowych wyczytałem, iż podobne objawy mogą być
wywoływane poprzez nadkwasotę żołądka, z którą to właśnie boryka się Kasia.
Kiedyś słyszałem też, iż mogą być one spowodowane problemami z kręgosłupem.
Nie wiem co robić a bardzo się niepokoję, nasi lekarze nie potrafią
sprecyzować co może być przyczyną i zalecają tylko podstawowe badania, które
niczego nie wyjaśniają. Bardzo zatem proszę o podanie potencjalnych chorób
mogących wywoływać podobne objawy i podpowiedź jakie badania powinniśmy
zrobić aby je wykluczyć.

Z poważaniem i pozdrowieniami
Kamil Tarnowski

Jeśli podane przezemnie informacje są niewystarczające, proszę o sugestie a
postaram się ją wypytać i wszystko bardziej sprecyzować.

2. Data: 2004-08-04 12:02:04

Temat: Re: Prośba o pomoc
Od: "CashMir" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze tylko, iż z reguły ból się zmniejsza, gdy Kaśka położy się na
plecach.

Kamil T.

3. Data: 2004-08-04 12:34:30

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

<c...@o...pl> napisal(a):
> Dodam jeszcze tylko, iż z reguły ból się zmniejsza, gdy Kaśka położy się na
> plecach.

Moja dziewczyna miała to samo i to naprawdę nerwicowe było. Też wcale
nie pojawiało się w sytuacjach stresowych, tylko znienacka.
--
Samotnik
www.zagle.org.pl - rejsy morskie

4. Data: 2004-08-04 15:29:46

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Według lekarza rodzinnego ból ten ma podłoże
> nerwicowe, jednak nic na to nie wskazuje, gdyż pojawia się on przeróżnych
> momentach często nie mających wspólnego ze zdenerwowaniem.

bóle na podłożu nerwicowym mają to do sieie że pojawiają się
gdy nerwów juz nie ma, polecam wizytę u psychoterapeuty;
oczywiście zapytanie lekarza o możliwy związek bólu z
żołądkiem jest dobrym pomysłem

Arytmia serca
Ból łydek
KAC :)
Prywatna opieka medyczna w woj. mazowieckim
diclofenac+androvit na slaba watrobe